skip to Main Content

Víte, jak napsat úspěšný e-mail, který každý otevře?

Stáhněte si zdarma návod, jak na A/B testování časů rozesílek newsletterů, a staňte se e-mail ninjou. Váš e-mail marketing i vztahy se zákazníky budou jen vzkvétat.

Odeslat e-mail v pondělí ráno, nebo raději o víkendu? To vám nikdo přesně neřekne, protože to u každého může fungovat úplně jinak. Nejlepší způsob, jak to zjistit, je vyzkoušet metodu nazvanou „A/B testování“.

Vyzkoušejte e-mail rozeslat zákazníkům ve dva různé časy a vyčkejte na výsledek. Výsledná data vám ukážou, která varianta pro vás bude ideální.

Jak na A/B testování časů rozesílky.
Děkovné e-maily mají velkou sílu

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

V čem vám může pomoci A/B testování:

Můžete zjistit, ve který den a kterou hodinu rozesílat newslettery.
Ověříte si, jaká šablona má větší úspěch u čtenářů/zákazníků.
Stačí posílat 1 zprávu za týden, nebo jich zákazníci zvládnou více?

Vymazlete texty a poznejte správnou chvíli, kdy zprávy zákazníkům rozesílat. Pomůže vám v tom návod A/B testování časů rozesílky, který si můžete stáhnout zcela zdarma.

Back To Top