Máte na Facebooku dost fanoušků, sdílení i „liků“?

Stáhněte si zdarma seznam základních facebookových pojmů a dostaňte se Facebooku pod kůži. Naučte se, jak má vypadat příspěvek, který přiměje čtenáře k dalšímu sdílení, a tím i vaší propagaci.

Zkuste správě načasovat své příspěvky na Facebooku. Ukázalo se, že největší úspěch mají, zvláště u businessmanů, okolo celé hodiny, kdy jim končí porady a oni zasednou k počítači.

Nezapomínejte ani na své fanoušky z řad firem. Lajkujte jejich profily i příspěvky, vrátí vám to. Půl úspěchu je správě cílit příspěvek. Řekněte si předem, zda chcete, aby byl sdílen nebo třeba komentován, a podle toho jej tvořte.

Udělejte si pořádek ve FB pojmech.
Facebook můžete zvládnout levou zadní

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

4 věci, které je třeba si u přispívání na Facebook uvědomit:

Některé příspěvky se hodně sdílí, ale nedostávají tolik lajků (co se týče poměru). Lidé takové příspěvky teoreticky mohou lajkovat, ale zapomenou na to po jejich sdílení.
Některé příspěvky získávají hodně lajků, ale ne už tolik sdílení.
Některé příspěvky mají vysoké konverze – získávají více komentářů než jiné.
Některé příspěvky vytváříte za účelem prokliknutí na odkaz, který do nich vložíte. Tyto příspěvky mohou ale získat méně lajků, sdílení a komentářů (než výše tři zmíněné případy).

Chcete se stát mistry Facebooku, kterým příspěvky přinesou přesně to, co od nich očekávají? Sledujte pravidelně, jak si vedou, vyhodnocujte a naučte se základní pojmy na Facebooku, které si můžete stáhnout zdarma.