skip to Main Content

Jak moc povolujete uzdu tónu komunikace na sociálních sítích?

Stáhněte si praktická cvičení tónu komunikace a získejte si své fanoušky na sociálních sítích. Přizpůsobte tón konkrétním situacím, staňte se přítelem sledujících vaší stránky!

Vezměte tón komunikace v potaz už při sestavování strategie obsahového marketingu. Tón komunikace by měla mít firma jednotný, ale pro sociální sítě můžete samozřejmě trochu „povolit uzdu“. Jak začít?

Zamyslete se nad tím, kdo je persona, pro kterou píšete. Ve svých textech pak odrážejte představy o tom, co by ji nejvíc zajímalo. Správně zvoleným tónem komunikace dokáže vaše značka zapůsobit na emoce čtenářů. A to je přesně ono!

Praktická cvičení pro tón komunikace.
Umíte komunikovat na sociálních sítích?

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Na co myslet při vytváření tónu komunikace pro sociální sítě?

Pro každý kanál je vhodné tón komunikace uzpůsobovat cílovému publiku.
Sociální sítě jsou místo, kam se lidé chodí bavit – podle toho byste svůj tón komunikace měli přizpůsobit.
Představte si sociální sítě jako jeden velký večírek, na kterém se na sebe snažíte strhnout pozornost.
Jiní lidé se sdružují na Facebooku a jiní na Twitteru či Google+. Přizpůsobte jim tón komunikace.

Chcete se stát úspěšnými na Facebooku, sbírat fanoušky a komunikovat s nimi tak, jak se sluší a patří?

Stáhněte si náš návod, jak na tón komunikace, a vzhůru do praxe!

Back To Top