Logo Včeliště
DomůSlovník

Slovník
marketingových pojmů

Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.

Virální video můžete znát také pod pojmem videomem či obecně virál. Jde o video, které […]
Číst více
Jde o grafickou vizualizaci reprezentující informace, data a znalosti ve formě, která je pro čtenáře […]
Číst více
HTML tag je základní jednotkou struktury každé webové stránky. Jednotlivé HTML tagy jsou […]
Číst více
Jde o vlivnou osobnost v určitém oboru (pojem je přejatý z angličtiny). Influencer může být důležitou […]
Číst více
Zásadní framework „See-Think-Do-Care“ poprvé zmínil světově uznávaný odborník na online marketing Avinash Kaushik […]
Číst více
Jde o kontakt na zákazníka, který prokazatelně projeví zájem o určité zboží nebo službu. Pojem […]
Číst více
Jde o pojem z oblasti e-mail marketingu. V širším významu jde o utilitu (pomocný program), která umí […]
Číst více
Persona je typický představitel cílové skupiny. Můžeme si ho představit jako konkrétního člověka, […]
Číst více
Jde o zkratku anglického výrazu Return on Investment, do češtiny se překládá jako návratnost […]
Číst více
Jde o takové marketingové aktivity, které mají za cíl navázat různými prostředky vztah s potenciálním […]
Číst více
je zakázaná technika týkající se optimalizace pro vyhledávače. Jak funguje: Vyhledávače hodnotí jednotlivé […]
Číst více
Jde o druh reklamy zobrazované prostřednictvím internetového prohlížeče. Výraz pochází z angličtiny a do češtiny je […]
Číst více
1 3 4 5 11
Pomůžeme vám s marketingem
Nezávazně s vámi probereme, jak posunout váš marketing vpřed nebo vyřešit aktuální problém.
Kontaktujte nás