skip to Main Content

ROI (marketingový slovník)

Jedná se o zkratku anglického výrazu Return on Investment, do češtiny se překládá jako návratnost investice. ROI je nejčastěji udávána v procentech a vyjadřuje poměr zisku a investované částky, vzorec pak vypadá takto:

ROI = zisk/náklady×100 %

Návratnost investic je základní ukazatel, který by měl každý podnikatel sledovat. Výhodou podnikání online je, že všechny náklady i výnosy se dají snadno měřit. Pomocí jednoduchého kupeckého počtu snadno zjistíte, zda vaše kampaň byla zisková nebo ztrátová. Sledováním tohoto ukazatele i u menších dílčích aktivit firmy a jejich zaznamenáváním tak časem získáte ucelený přehled, který můžete využít pro další plánování marketingových aktivit.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close