skip to Main Content

Inbound marketing (marketingový slovník)

Jedná se o takové marketingové aktivity, které mají za cíl navázat různými prostředky vztah s potenciálním zákazníkem a nakonec z něj udělat spokojeného zákazníka. K tomuto účelu je nejčastěji využíván obsahový marketing a aktivity, které do tohoto odvětví spadají (newslettery, blogy, videa, sociální sítě, prezentace, infografiky, podcasty – vše, co může ztělesňovat kvalitní a zajímavý obsah).

Na rozdíl od tradičnějších outbound marketingových metod (TV reklama, bannery, billboardy) je inbound marketing k potenciálnímu zákazníkovi mnohem vstřícnější. Hlavní rozdíly oproti outbound marketingu jsou následující:

  • Komunikace (byznys-zákazník-byznys) je obousměrná (ne jako u reklamy).
  • Přínos produktu pro jeho uživatele je kladen nad vlastnosti produktu a jeho popis.
  • Doprovázet zákazníka nákupním cyklem (trychtýřem) je upřednostňováno před bombardováním nabídkami a vtiskováním log a sloganů.

Proces inbound marketingu má 4 základní fáze, popsali jsme je ve schématu níže:

proces inbound marketingu

Pokud se chcete o inbound marketingu dozvědět více, napsali jsme o něm více v tomto článku.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close