skip to Main Content

Banner (marketingový slovník)

Jedná se o druh reklamy, zobrazované prostřednictvím internetového prohlížeče. Výraz pochází z angličtiny a do češtiny je přejatý, volně by se dal přeložit jako reklamní proužek.

Původní statické bannery jsou v současnosti nahrazovány bannery, které dokáží díky pokročilejším technologiím reagovat na akci uživatele, například spustit audio po najetí myší nebo přehrát animaci.

Bannery u nás podléhají kontrole ze strany Sdružení pro internetovou reklamu, které definuje přijatelný vzhled a chování webových reklam.

Průměrný uživatel internetu zobrazí 1 707 bannerů za měsíc, klikne však průměrně na jeden za sta (zdroj).

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close