Na co se můžeme těšit v obsahovém marketingu v roce 2018?
Jaké trendy v obsahovém marketingu nás čekají v následujícím roce? O tom, jak zaujmout publikum ve stále se zvyšující konkurenci, se dočtete v rozhovoru se zakladatelem Včeliště Josefem Řezníčkem. Jak to vypadá s oblibou obsahového marketingu na začátku roku 2018?…
Budoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23
Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.
Jak napsat skvělý text – Podcast 19
Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, odevzdat a nechat si zaplatit. Samotné tvorbě textu, pokud má být užitečný, předchází příprava, kterou si mnozí zadavatelé neumí představit. Jde o práci, jež na první pohled není vidět. Na druhý pohled však ano. Bez pořádné přípravy totiž skvělý text nenapíšete.
Co všechno je potřeba si uvědomit a z jakých kroků se příprava k napsání úspěšného textu skládá, si řekneme v novém podcastu, tentokrát s copywriterkou Petrou Malou. Udělejte si pohodlí a vyslechněte si dobře míněné rady.
Inbound marketing: Jak udělat z návštěvníka webu spokojeného zákazníka v 7 krocích
Podnikáte online? Pak víte lépe než kdokoliv jiný, jak moc se internet každým dnem proměňuje a roste. S internetem se mění i chování jeho uživatelů a každý online byznysmen by měl být schopný na tyto změny reagovat. Od dob, kdy spatřil světlo…
10 důvodů, proč je inbound marketing budoucností online marketingu
Také jste si všimli, že marketing už není to, co býval? Billboardy lidi přehlíží, aby ve špičce nebourali, televizní reklamy ignorují od dob, kdy přišly na trh chytré televize, ke zběsile blikající ceduli v centru města zvedne od smartphonu oči málokdo.…