skip to Main Content
Jak měřit SEO

Jak měřit SEO

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je určit si způsob měření a vyhodnocování výsledků. V dnešním aktualizovaném článku se pokusím popsat nejčastější způsoby, pomocí kterých má každý možnost změřit si, zda a jak moc se mu SEO vyplácí a co mu to přináší.

Přečíst celý článek
budování zpětných odkazů

Proč některé metody získávání zpětných odkazů už nefungují?

Asi každý, kdo se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače a zkoušel někdy vytvářet zpětné odkazy, si všiml, že některé typy zpětných odkazů v dnešní době už nepřinášejí takový užitek, jako v minulosti. Přemýšleli jste někdy nad tím, proč to tak je? Odpověď naleznete v tomto článku.

Abychom zjistili, proč nějaké odkazy ztrácí na důležitosti, musíme se podívat na základní principy optimalizace pro vyhledávače, které se snažím předávat a které mnoha lidem připadají jako samozřejmé a zbytečné řeči. Přesto jsou ale základem pro pochopení a úspěšné dělání SEO. Vyhledávač zařadil mezi metriky, které ovlivňují viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy proto, že je obtížné je získat. Čím kvalitnější zpětný odkaz z autoritativnějších stránek, tím obtížněji se získává, protože majitelů takovýchto stránek je méně a mají často velkou zodpovědnost a sebekázeň v tom, co svým návštěvníkům doporučí a na co raději neodkážou. Vyhledávač tedy využil přirozeného sebe-kontrolního mechanizmu k odhadování popularity stránek.

Přečíst celý článek
Back To Top