skip to Main Content
Proč byste si měli jako e-shop v roce 2024 budovat brand

To nejzajímavější z E-commerce day: Proč byste si měli jako e-shop v roce 2024 budovat brand

Budování brandu jako obrana proti krizi, marketplaces i umělá inteligence – tak zněla témata letošní konference pro e-shopy E-commerce day. Na akci se v brněnském Impact Hubu sešli přední odborníci ze světa elektronického obchodování a přinesli spoustu užitečných poznatků. Ty nejzajímavější z nich si můžete přečíst v našem shrnujícím článku.
Přečíst celý článek

Podpořte své podnikání pomocí sociálních sítí

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako kdyby ani nebyl. A to platí nejen pro lidi, ale také pro firmy. Ať už vlastníte restauraci, obchod s oblečením, nebo nabízíte profesionální služby, sociální sítě by rozhodně neměly chybět ve vašem marketingovém mixu komunikačních kanálů. Proč? Třeba proto, že se na nich dost pravděpodobně pohybuje vaše cílová skupina. Ale těch důvodů pro vás máme hned několik. Tak se na ně pojďme společně podívat.

Přečíst celý článek

Co dělat, když Facebook zablokuje účet pro reklamu?

Spravování reklam na Facebooku je pro uživatele snadno přístupné. Na druhé straně se stejně snadno můžete setkat i s blokací reklamního účtu. Stačí, když včas nezašlete vyžádané údaje, použijete zakázané slovo nebo fotografii a problém je na světě. Naštěstí i pro takové případy existuje řešení, ale procházka růžovou zahradou to rozhodně nebude.
Přečíst celý článek
Jak na recyklaci obsahu

Recyklujte obsah pro sociální sítě, vyplatí se to

Vymýšlet a vytvářet neustále nový obsah pro sociální sítě není jen náročné časově, ale je to také drahé. Firmy proto často publikují jen pár příspěvků do měsíce nebo svou aktivitu na sítích na určitou dobu zcela omezí. Tyto praktiky však nejsou ideální z hlediska algoritmu, který na většině platforem podporuje především profily přispívající pravidelně a dlouhodobě. V dnešním článku vám proto ukážeme, jak lze sestavit bohatý publikační plán na celý měsíc, aniž byste museli vymýšlet desítky různých témat. Celé kouzlo totiž spočívá v recyklaci obsahu.
Přečíst celý článek
Jak na influencer marketing

Vše, co potřebujete vědět o influencer marketingu

Jejich revírem jsou sociální sítě. Jejich tempo přidávání příspěvků je vražedné a jejich nepřítelem je tak maximálně algoritmus. O kom je řeč? O influencerech. Ústředních postavách takzvaného influencer marketingu, který vaší značce může na sociálních sítích zařídit úspěch. Přečtěte si, jak může spolupráce s influencery podpořit vaše podnikání, na kolik vás influencer marketing vyjde i jak ho vyhodnocovat.
Přečíst celý článek
Back To Top