Na základě naší zkušenosti i úspěchů našich klientů jsme se přesvědčili, že obsahový marketing je pro mnoho projektů ideálním způsobem, jak si vybudovat dlouhodobou konkurenční výhodu a naplnit vytyčené cíle. Na Včelišti propojujeme zajímavý obsah s prvky optimalizace pro vyhledávače, e-mailingu a marketingu na sociálních sítích. Dělejte marketing na internetu jinak než ostatní, pomáhejte, vzdělávejte či bavte vaše potenciální zákazníky a snižte si tak náklady na online marketing.
Žádná z oblastí obsahového marketingu nám není cizí
Obsahový marketing, to nejsou jen texty. Kromě copywritingu ho tvoří takové oblasti jako propagace obsahu, marketing na sociálních sítích, e-mail marketing, projektové řízení a další. Teprve když se spojí síly těchto součástí, vznikne ucelená obsahová strategie, která vás vynese k úspěchu a vaší konkurenci nedá spát.
Jaká řešení online marketingu vám můžeme nabídnout?
Podívejte se na rozcestník našich řešení a vyberte si to, které vám sedne. Odstartujme růst vašeho online byznysu společně!
6 důvodů proč svěřit obsahový marketing právě nám
1. Zaměření na výkon
V průběhu spolupráce pravidelně kontrolujeme, jak jsme v činnosti úspěšní, a výsledkům flexibilně přizpůsobujeme strategii. Maximální efekt je pro nás důležitý.
3. Dlouholeté zkušenosti
Za posledních 10 let prošel internet proměnami, které si dobře uvědomujeme a pracujeme s nimi. Máme dostatek zkušeností a víme, co funguje.
5. Dobře odvedená práce
Spokojenost našich klientů je pro nás hlavní. Proto přemýšlíme nad každým krokem, který uděláme, aby se váš web stal na internetu nepřehlédnutelným.
2. Trvalá hodnota
Obsah vytvoříme jednou, ale přivádět návštěvníky vám bude třeba i několik let poté. Při stejné investici se stále zvyšuje efektivita marketingu a vy tak můžete rychleji růst.
4. Pravidelná péče a kontrola
Je těžké předvídat, jaký konkrétní efekt naše práce přinese, proto spoléháme na pravidelnou kontrolu výsledků a úpravu strategií. Díky tomu dosahujeme nejlepších výsledků.
6. Specialisté v oboru
Neděláme od všeho trochu. Zaměřujeme se na to, co umíme a co funguje. Neustále se učíme a zlepšujeme. Jen tak si můžeme říkat „specialisté“.