Inbound marketing, to je obsah šířený rozmanitými online kanály spojený s péčí o zákazníka, která ho přesvědčí, že o něj stojíte a že by měl nakupovat právě u vás. Díky komplexnímu pojetí obsahu, formy a propagace pro vás vytvoříme kvalitní nadstavbu obsahového marketingu, v jejímž rámci se postaráme o to, aby se k vám vaši zákazníci rádi vraceli.
Díky inbound marketingu si vytvoříte trvalý zdroj nových zákazníků, kteří budou sami přicházet na vaše stránky a poptávat vaše produkty či služby.
Inbound marketing: moderní strategie online marketingu, která funguje
Jak funguje inbound marketing
Inbound marketing je prověřený model získávání zákazníků. Na rozdíl od klasické reklamy stojí v centru veškerého dění ne produkt nebo značka, ale sám zákazník. Cílem moderní firmy je pak uspokojit jeho potřeby. Proto má v inbound marketingu výsostné místo oboustranná komunikace.
Inbound marketing spočívá v chytrém nakládání se získaným kontaktem. Jakmile neznámého uživatele internetu zaujmete svým obsahem a on navštíví vaši stránku, máte možnost učinit z něj kontakt, který budete různými kanály pravidelně oslovovat. Pokud ho vaše nabídka skutečně zaujme, stane se z něj vracející se zákazník a nakonec promotér, který vaší značce prospěje rozšiřováním povědomí o vás.
V čem spočívá síla inbound marketingu
Obsahový marketing
S obsahovým marketingem se setkáte v každé fázi inbound marketingu. Obsah je sám o sobě jeho základním stavebním prvkem, proto je nutné, aby byl kvalitní, informačně hodnotný a dokázal upoutat pozornost.
Získávání zákazníků pomocí informací
Zájemci o konkrétní produkty či služby budou hledané informace nacházet u vás. To odstartuje jejich zájem o vaši firmu. Zájemce se nakonec změní v zákazníka, který už bude vědět, kam se se svými dotazy a tužbami obrátit. Díky promyšlené propagaci a využití rozmanitých komunikačních kanálů váš obsah nemine nikoho, kdo by o něj mohl stát.
Proč se rozhodnout pro obsah
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Je nutné počítat s tím, že se výsledky nedostaví za týden, ale až za několik měsíců, v konkurenčních oblastech třeba i za několik let. Zato vám bude dobrou službu prokazovat dlouhé roky a vás to bude stát minimum dalšího úsilí.
Žijeme v době, kdy člověk je přesycen informacemi. V záplavě všeho toho reklamního balastu má užitečná informace opravdovou hodnotu. Přestaňte prodávat, začněte pomáhat. Obchody pak půjdou samy.
6 výhod, které získáte díky kvalitní strategii inbound marketingu
1. Nové kontakty
Obsahem zaujmete nové potenciální zákazníky, které můžete oslovit s vašimi produkty či službami. Zajistíte si stále nový přísun poptávek a objednávek.
3. Výkon, který v čase roste
Obsah, který jednou vytvoříte, vám dlouhodobě přináší výsledky. Díky tomu se stále zvyšuje efektivita marketingu na internetu a cena za zákazníka se snižuje.
5. Spokojené zákazníky
Zákazník pozná upřímnou péči. Díky informacím, které mu prostřednictvím svého obsahu podáte si získáte jeho důvěru. Spokojený zákazník se k vám rád vrátí.
2. Zautomatizované procesy
Celá škála procesů, které k inbound marketingu patří, může probíhat automaticky. Ušetřený čas můžete věnovat dokonalé péči o zákazníky. Budou vám za ni vděční.
4. Věrné zákazníky
Zákazníci se lépe identifikují s vaší značkou a budou ji šířit mezi svými přáteli. To vám pomůže vybudovat silnou věrnou komunitu, na které můžete stavět.
6. Více času na to důležité
Propojené komunikační kanály a automatizace procesů vám ušetří čas. Vynaložte ho tam, kde je ho potřeba, a vytěžte z něj maximum. Výsledky vás mile překvapí.