skip to Main Content

O internetovém obchodu

Chyť a pusť.cz je přední internetový obchod s rybářskými potřebami v České republice, který se ze své prodejny v Plzni rychle díky internetu rozrostl a dnes ho zná téměř každý rybář. Vedení společnosti zvolilo obsahový marketing jako cestu, jak se odlišit na internetu od své konkurence.

Po vytvoření obsahové strategie jsme se pustili do realizace obsahu a výsledek stál opravdu za to, jak se můžete přesvědčit i vy v případové studii níže.

Případová studie:
1 160 000 Kč díky obsahovému marketingu

Stáhněte si zdarma případovou studii našeho klienta, rybářského e-shopu Chyť a pusť, který získal za 9 měsíců více než 1 160 000 Kč díky obsahovému marketingu.

Případová studie Chyť a pusť.cz

O spolupráci

Pro Chyť a pusť.cz jsme na úvod spolupráce zpracovali obsahovou strategii, v rámci které jsme vymysleli i vhodný postup při komunikaci e-mailem. Po úpravách obsahové sekce webu a provázání produktové a obsahové části internetového obchodu se brzy z neaktualizované sekce novinek stal obsahově bohatý magazín, který začal lákat mnoho návštěvníků a budoucích zákazníků.

Díky provázání s vhodně nastavenou komunikací e-mailem a propagací začal obsah oslovovat návštěvníky a motivovat je k vytvoření objednávky. Jak se nám při obsahovém marketingu dařilo a co všechno jsme při něm dělali, si můžete prohlédnout v případové studii výše.

Využívané služby

Chcete mít také úspěch v marketingu? Kontaktujte nás

Back To Top