Případová studie: Jak jsme vytvořili e-shop na klíč?
Nová česká firma zabývající se konopnými produkty nás oslovila, abychom jí pomohli celý projekt v onlinu úspěšně nastartovat. Potřebovali jediné – marketingovou strategii a originální e-shop.
Nová česká firma zabývající se konopnými produkty nás oslovila, abychom jí pomohli celý projekt v onlinu úspěšně nastartovat. Potřebovali jediné – marketingovou strategii a originální e-shop.
Od chvíle, kdy jsme první příručky přivezli z tiskárny, neuplynul ani rok. Za tu dobu pomohly stovkám marketérů a podnikatelů vstoupit do světa obsahového marketingu a uvést jejich úvahy o vylepšení marketingu do praxe. Po knížkách se jen zaprášilo. Vidíme, že hlad po tvorbě obsahu mezi marketéry je – a naše příručka byla lahodným receptem k jeho ukojení.
Na koho se budeme na oblíbené akci Kafe a marketing těšit tentokrát? Na zářijovém setkání, které proběhne 16. 9. od 18 hodin v Impact Hubu K10, přivítáme Martinu Bazalu, který se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. „Za tu dobu jsme prošli startupem, klinickou smrtí, strmým růstem až po bod uvědomění, co vlastně chceme doopravdy dělat,“ popisuje Martin cestu k vysněnému produktu – cloudovému CRM softwaru.
Fungující obsahový marketing těží ze čtivého obsahu, který dodržuje mimo jiné SEO principy. Propojte všechno dohromady a umístěte se se svým webem na vyšších pozicích vyhledávačů a získejte více návštěvníků, které proměníte v zákazníky.