skip to Main Content
Služby Včeliště.

Marketing měníme v dlouhodobou konkurenční výhodu. Ale jak?

Ve Včelišti by to už dávno nebzučelo nebýt obsahového marketingu. To prozradil zakladatel naší agentury Josef Řezníček v nové příručce „Začněte s obsahovým marketingem. Co všechno se ale za pojmem „obsahový marketing“ skrývá? Obrovský balík činností od návrhu webu přes analýzy a audity, tvorbu obsahu, propagaci až po vyhodnocování a případnou volbu jiné strategie.

Přečíst celý článek

Nenechte si ujít školení, které promění váš obsah v konkurenční výhodu

Věděli jste, že stránkám s efektivním obsahovým marketingem roste návštěvnost 7× rychleji? A že 68 % zákazníků vnímá pozitivněji značku, která pro ně připravuje atraktivní obsah? Neochuďte se o to. Vypsali jsme nový termín intenzivního celodenního školení obsahového marketingu se zakladatelem agentury Včeliště Josefem Řezníčkem.

Přečíst celý článek
Kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing

S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.

Přečíst celý článek
Proč investovat do obsahu na Facebooku.

6 důvodů, proč se na Facebooku vyplatí investovat do obsahu

Klienti se nás často ptají, proč by na sociálních sítích měli investovat i do obsahu. Vždyť jejich primárním cílem jsou konverze a logicky se nabízí především tvorba výkonnostních kampaní, tak na co je pravidelná tvorba a následná propagace obyčejných příspěvků, třeba v podobě článků nebo videí?

Přečíst celý článek
Kdy je dobré obrátit se na marketingovou agenturu?

5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu

Stojí vaše podnikání na mrtvém bodě nebo vaše výsledky nevypadají tak, jak jste si je před nějakou dobou představovali a naplánovali? Pak by to možná chtělo věnovat více pozornosti vašemu marketingu. V dnešní době jde ruku v ruce marketingový svět s online světem, i když pravdou je, že není neobvyklé, že firma v onlinu nepůsobí. My vám to ale doporučujeme. 

Přečíst celý článek
Back To Top