skip to Main Content
Kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing

S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.

Přečíst celý článek
Kdy je dobré obrátit se na marketingovou agenturu?

5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu

Stojí vaše podnikání na mrtvém bodě nebo vaše výsledky nevypadají tak, jak jste si je před nějakou dobou představovali a naplánovali? Pak by to možná chtělo věnovat více pozornosti vašemu marketingu. V dnešní době jde ruku v ruce marketingový svět s online světem, i když pravdou je, že není neobvyklé, že firma v onlinu nepůsobí. My vám to ale doporučujeme. 

Přečíst celý článek
Přijďte si popovídat o marketingu na Kafe a marketing.

Kafe a marketing – příjemné povídání o marketingu

Dost bylo nablýskaných marketingových přednášek plných sice zajímavých informací, které ale jen stěží zakomponujete do svého podnikání, zvlášť pokud jste menší firma. Přesně toto si řekl zakladatel Včeliště Josef Řezníček a rozhodl se uspořádat pravidelná neformální setkání, kterým dal název Kafe a marketing. A my jsme mu ohledně této akce položili pár otázek.

Přečíst celý článek
Včeliště pořádá živé školení obsahového marketingu.

Celodenní školení vás dokonale zasvětí do obsahového marketingu

Ať už jste vlastníkem firmy, manažerem nebo specialistou na marketing, rozhodně si nenechte ujít nadcházející školení obsahového marketingu, které povede Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. Přiblíží vám témata, o kterých chtějí vaši potencionální zákazníci číst na blogu, v e-mailech…

Přečíst celý článek
Chatbot vám poslouží jako efektivní nástroj.

Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?

Jeden z nejvyužívanějších buzzwordů poslední měsíců / několika let, to jsou chatboti. Takového chytrého automatického robota, který za vás komunikuje s každým, kdo mu napíše, by chtěla mít každá společnost. Většina z nich už se ale nezamýšlí nad tím, k čemu a jak ho případně využít. My vám v článku ukážeme hned několik inspirativních příkladů.

Přečíst celý článek
Back To Top