skip to Main Content
Přijďte si popovídat o marketingu na Kafe a marketing.

Kafe a marketing – příjemné povídání o marketingu

Dost bylo nablýskaných marketingových přednášek plných sice zajímavých informací, které ale jen stěží zakomponujete do svého podnikání, zvlášť pokud jste menší firma. Přesně toto si řekl zakladatel Včeliště Josef Řezníček a rozhodl se uspořádat pravidelná neformální setkání, kterým dal název Kafe a marketing. A my jsme mu ohledně této akce položili pár otázek.

Přečíst celý článek
Včeliště pořádá živé školení obsahového marketingu.

Celodenní školení vás dokonale zasvětí do obsahového marketingu

Ať už jste vlastníkem firmy, manažerem nebo specialistou na marketing, rozhodně si nenechte ujít nadcházející školení obsahového marketingu, které povede Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. Přiblíží vám témata, o kterých chtějí vaši potencionální zákazníci číst na blogu, v e-mailech…

Přečíst celý článek
Chatbot vám poslouží jako efektivní nástroj.

Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?

Jeden z nejvyužívanějších buzzwordů poslední měsíců / několika let, to jsou chatboti. Takového chytrého automatického robota, který za vás komunikuje s každým, kdo mu napíše, by chtěla mít každá společnost. Většina z nich už se ale nezamýšlí nad tím, k čemu a jak ho případně využít. My vám v článku ukážeme hned několik inspirativních příkladů.

Přečíst celý článek
Měření výsledků obsahového marketingu.

Měřte výsledky obsahového marketingu pomocí UTM parametrů

Posuňte měření výsledků obsahového marketingu ještě o kus výše. Buďte efektivnější a využívejte pokud možno všechny funkce, které vám webová analytika nabízí. Už jste zavedli do praxe UTM parametry? Právě ony se postarají o detailní informace, které rozšíří vaše zorné pole v oblasti vyhodnocování výsledků marketingu – budete mít přehled o tom, odkud přesně se návštěvník dostal na váš web.

Přečíst celý článek
Odlište svůj e-shop pomocí popisků produktů.

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek
Back To Top