skip to Main Content
Připravte se na nejdůležitější marketingové konference první poloviny tohoto roku.

Které marketingové konference nesmíte v roce 2019 minout?

Ať už jste v marketingu začátečníci, nebo máte tento obor v malíku, určitě si nenechte ujít akce, které posunou vaše schopnosti ještě o kus dále. Zlepšete svou komunikaci, propagaci, obsah webu, seznamte se s novými nástroji a poznejte „fígle“, díky kterým budete před konkurencí nejen o jeden, ale hned o několik kroků napřed.

Přečíst celý článek
Speciálnímu Zahradnictví jsme vytvořili hodnotný bonusový obsah.

Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?

V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš klient Speciální Zahradnictví, pro něhož jsme připravili bonusový obsah, jim dokáže otevřít bránu právě k takovýmto možnostem. Představujeme vám případovou studii, která vám přiblíží, jak jsme postupovali při tvorbě a propagaci e-booku Revoluční hydroponie.

Přečíst celý článek
Jak Včeliště vznikalo a jak je na tom dnes?

Včeliště se rozrůstá aneb Co dokázal patnáctiletý kluk s jasnou vizí

Bylo mu teprve 15 let, když si ve volném čase četl knihu od Kiyosakiho s názvem Bohatý táta, chudý táta. Zajímalo ho, jak podnikat. Když Josef Řezníček hledal brigádu, kde by si přivydělal, mohl jít do McDonald’s smažit hranolky. Místo toho chtěl tvořit vlastní projekty, webové stránky, prodávat reklamu. A tak to udělal!

Přečíst celý článek
Back To Top