skip to Main Content
Dotisk příručky obsahového marketingu.

Recept na úspěšný content marketing? Přečtěte si praktickou příručku od zakladatele Včeliště

Od chvíle, kdy jsme první příručky přivezli z tiskárny, neuplynul ani rok. Za tu dobu pomohly stovkám marketérů a podnikatelů vstoupit do světa obsahového marketingu a uvést jejich úvahy o vylepšení marketingu do praxe. Po knížkách se jen zaprášilo. Vidíme, že hlad po tvorbě obsahu mezi marketéry je – a naše příručka byla lahodným receptem k jeho ukojení.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing

Martin Bazala prozradí raynetí úspěchy i přešlapy – bez příkras a v nedestilované formě

Na koho se budeme na oblíbené akci Kafe a marketing těšit tentokrát? Na zářijovém setkání, které proběhne 16. 9. od 18 hodin v Impact Hubu K10, přivítáme Martinu Bazalu, který se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. „Za tu dobu jsme prošli startupem, klinickou smrtí, strmým růstem až po bod uvědomění, co vlastně chceme doopravdy dělat,“ popisuje Martin cestu k vysněnému produktu – cloudovému CRM softwaru. 

Přečíst celý článek
E-mailing.

Proč se vyplatí dělat e-mailing, i když zákazníci nenakupují jako obvykle

Ačkoli spolu e-mailing a prodej úzce souvisí, mějte na paměti, že e-mailový marketing rozhodně není jen o prodeji. Proto se vyplatí nad ním uvažovat i v případě, že u vás zákazníci momentálně nenakupují. Nevěříte? Pak se podívejte, jaké cenné benefity vám může tento nástroj propagace přinést.

Přečíst celý článek
Nepodceňujte reference

Nepodceňujte reference, dokážou proměnit návštěvníky v zákazníky

Síla referencí je nenahraditelná. Jde o skutečně efektivní součást marketingu, která by ve vaší strategii neměla chybět. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou natolik cenné, že pokud jste je dosud brali jen jako důvod k poplácání se po rameni, čtěte dále. Prozradíme vám, jak reference sbírat i jak s nimi naložit v praxi.

Přečíst celý článek
Jak vyhodnocovat reklamy na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Back To Top