skip to Main Content
Kolik stoji tvorba obsahu in-house

Kolik stojí tvorba obsahu, když se dělá in-house?

Možná jste se právě rozhodli, že je ten správný čas začít s content marketingem, nebo máte pocit, že váš stávající obsah nefunguje tak, jak byste si představovali. Víte, že budete potřebovat profesionála, který už v tomto rybníku nasbíral nějaké zkušenosti a jeho nápady nebudou jen střelou do prázdna, ale budou mít jasný směr a koncepci. A možná tušíte, že tvorba kvalitního obsahu bude vyžadovat více specifických profesí. Jako jedna z prvních otázek pravděpodobně vyvstane tato: kolik to celé bude stát?

Přečíst celý článek
Marketingové konference jara a léta2021.

Marketingové konference letošního jara a léta

Jaro nám klepe na dveře (astronomicky jsme mu už dokonce otevřeli dokořán) a blíží se tak i první marketingové konference. Tradičně jsme pro vás dali dohromady seznam těch nejzajímavějších. Některé se konají v online světe, ale některé už i offline. Budeme držet palce, ať se situace jen a jen zlepšuje, aby konference opravdu mohly proběhnout ve staré známé podobě tváří v tvář. Kterou konferenci si nenecháte ujít? Dejte nám vědět do komentáře.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing online s Ondřejem Preussem

Ondřej Preuss prozradí, jak obsahový marketing pomáhá Dostupnému advokátovi

Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Daří se v oblasti práva obsahovému marketingu? Nejen na tyto otázky nám odpoví Ondřej Preuss, zakladatel online služby Dostupný advokát, který se stane hostem dalšího Kafe a marketingu. To se uskuteční v úterý 15. prosince a už potřetí si ho budete moct vychutnat online, z pohodlí vašeho obýváku.

Přečíst celý článek
Back To Top