skip to Main Content
Kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing

S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.

„Hodně českých firem stále neví, co dávat do e-mailů a jaké psát články. Tomu je ale ode dneška konec. Tato jednoduchá příručka vám ukáže, jak najít správné téma a ve vhodnou chvíli ho ukázat zájemci, aby se stal zákazníkem. Obsah je klíčem k budování vztahu a úspěšnému prodeji.“

Kateřina Fišerová, SmartEmailing

Stačí 1 hodina vašeho času, aby obsah mohl změnit i váš marketing

Po letech zkušeností mohl Josef Řezníček sepsat doslova bichli s několika set stranami. Pamatoval ale na copywriterskou radu „zkracuj, zkracuj a zkracuj“ a výsledkem je knížečka se 46 stranami, ve kterých se dozvíte konkrétní postup, jak na funkční obsahový marketing. Vše jasně, napřímo, bez omáčky a kudrlinek okolo.

Ve Včelišti nám to bzučí hlavně díky obsahovému marketingu

Hned v úvodu příručky je popsán příběh, jak obsahový marketing zachránil agenturu Včeliště. Neobešlo se to ale bez chyb, omylů i finančních ztrát, kterým vy se můžete vyhnout. Každá firma má šanci na to proměnit obsahový marketing v magnet na zákazníky. Chce to jen znát recept a mít k dispozici ingredience a správný postup.

„Obsahový marketing nám zachránil agenturu a z velké části zjednodušil obchod. Každý měsíc nám obsah přivádí nové zákazníky. A to i v případě, že bychom nespustili žádnou placenou reklamu.“

Josef Řezníček, zakladatel Včeliště

Proč byste si měli příručku přečíst? 

  • Dozvíte se, jak může obsahový marketing pomoci vašemu projektu.
  • Naučíte se připravit obsahovou strategii šitou na míru.
  • Odhalíte správný přístup k propagaci obsahu, aby se dostal k co nejvíce zákazníkům.
  • Naučíte se, jak snadno vyhodnocovat obsahový marketing.

Není třeba žádných znalostí a zkušeností. Příručka je psána tak, aby ji porozuměli i úplní laici, kteří se rozhodli pustit do obsahového marketingu. Zároveň v ní ale najdou cenné rady i marketéři s praxí. Provede vás jednotlivými kroky, vysvětlí, co je třeba udělat, připravit a nastavit. Jednoduše budete mít v rukách komplexní a přitom velmi stručný návod, jak na obsahový marketing.

„Jedná se o velmi přehledně zpracovanou knihu, která vás rychle vtáhne do obsahového marketingu. Vysvětlí nejen důležité pojmy, ale ukáže i konkrétní kroky, které je třeba udělat nejen v případě, že s obsahovým marketingem začínáte, ale i když už ho děláte.“

Mário Roženský, SupportBox

Získejte konkurenční výhodu za jednu hodinu čtení

Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svoji značku. Objednejte si příručku ještě dnes!

Sdílejte:

Tereza si své první peníze za textařinu vydělala už na základní škole při přepisování slohů pro spolužáky. Od té doby píše vlastně pořád. Od povídek psaných na psacím stroji přesedlala na práci redaktorky, vyzkoušela si psací továrnu při práci ve slevovém portálu a prošla i tvrdou SEO školou v online marketingové agentuře. Na Včelišti se však stará nejen o články, ale o veškerý obsah svých klientů.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top