skip to Main Content

Nenechte si ujít školení, které promění váš obsah v konkurenční výhodu

Věděli jste, že stránkám s efektivním obsahovým marketingem roste návštěvnost 7× rychleji? A že 68 % zákazníků vnímá pozitivněji značku, která pro ně připravuje atraktivní obsah? Neochuďte se o to. Vypsali jsme nový termín intenzivního celodenního školení obsahového marketingu se zakladatelem agentury Včeliště Josefem Řezníčkem.

Reference na obsahové školení Včeliště.

Co po celodenním školení budete vědět?

  • Jak využít obsahový marketing ve své firmě.
  • Jak má v praxi vypadat vaše obsahová strategie.
  • Společně vytvoříme seznam konkrétních témat pro nový obsah vašeho projektu, která můžete hned druhý den začít využívat.
  • Odnesete si tipy, co z obsahového hlediska vylepšit na vašem webu.

Jak váš den s obsahovým marketingem bude od rána do večera probíhat, zjistíte ZDE. Školení jsme přizpůsobili tak, aby si z něj marketingoví specialisté, marketingoví manažeři nebo vlastníci firmy vytěžili maximum.

Přihlaste se na školení, zbývá posledních pár míst

Školení obsahového marketingu přinese výhody každému, kdo chce, aby jeho firma rostla. Jste takovým člověkem právě vy? Neváhejte a přihlaste se na den plných užitečných rad. Volných máme posledních pár míst, tak neváhejte.

Nová příručka o obsahovém marketingu v praxi

Už jste zaznamenali naši novou příručku Začněte s obsahovým marketingem? Josef Řezníček, který přímo povede i školení, na 46 stranách sepsal recept na efektivní obsahový marketing. Vše, co je v příručce, uvidíte na školení – a abyste to nezapomněli, dostanete příručku zdarma s sebou. Důležité tipy a triky tak budete mít vždy po ruce.

Co pro vás má Včeliště za účast připraveno?

Nejdůležitější informace v kostce:

Přihlaste se na školení, zbývá posledních pár míst

Školení obsahového marketingu přinese výhody každému, kdo chce, aby jeho firma rostla. Jste takovým člověkem právě vy? Neváhejte a přihlaste se na den plných užitečných rad. Volných máme posledních pár míst, tak neváhejte.

Sdílejte:

Tereza si své první peníze za textařinu vydělala už na základní škole při přepisování slohů pro spolužáky. Od té doby píše vlastně pořád. Od povídek psaných na psacím stroji přesedlala na práci redaktorky, vyzkoušela si psací továrnu při práci ve slevovém portálu a prošla i tvrdou SEO školou v online marketingové agentuře. Na Včelišti se však stará nejen o články, ale o veškerý obsah svých klientů.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top