Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?
Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou špatně/dobře vytvořené? – Podcast 16
Proč je dobré znát svoje cílové persony? Co je to persona, jak jí poznáme, jak jí vytvořit a na co se zaměřit? K čemu se persony používají a kde všude se nám budou hodit? Jak vypadají dobře a špatně vytvořené persony? To vše a více se dozvíte v tomto podcastu.
Shrnutí 7 červnových příspěvků
V měsíci červnu jsme na blogu Včelište vydali celkem sedm příspěvků. V následujícím pravidelném měsíčním shrnutí se dozvíte, jaké články to byly. Pokud nestíháte náš včelí internetový magazín sledovat pravidelně, máte tak nyní možnost všechno přehledně projít. Pojďme se tedy společně stručně podívat na to, co u nás v červnu vyšlo. 🙂
Kde získat data pro tvorbu ultimátních person
Kdo z vás nemá rád data? Nemít rád data a zajímat se o internetový marketing zkrátka moc dobře nejde. Data nám usnadňují práci, šetří čas a vydělávají peníze. Na jejich základě tvoříme kampaně přímo „šité na míru“ konkrétním cílovým skupinám. Často se…
Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště
Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.