skip to Main Content

Jednoduchý trik, díky kterému bude váš web přesvědčivější

Snem každého online marketéra je tvořit co nejpřesvědčivější webové stránky. K tomu, abyste takové stránky tvořili, potřebujete mít znalosti. Naším cílem je vám podobné znalosti zprostředkovávat. Chceme vás přesvědčit, že online marketing nejsou žádná kouzla a že úspěch je v případě správných znalostí dostupný pro všechny. I váš web může být vysoko ve vyhledávačích s aktivní komunitou v zádech. Potřebujete pouze vědět, jak na to. Nemám pravdu?

Přečíst celý článek

4 zbytečné a časté chyby v tónu komunikace

Mnoho firem na internetu tón komunikace vůbec neřeší. Některé  o něm pouze ví. Jiné se ho snaží správně určit. Možná právě vy uvažujete nad tím, že vašim textům „něco“ chybí.

Pokud jste zatím o tónu komunikace neslyšeli, začněte raději pěkně od začátku. Přečtěte si, jak vhodný tón komunikace zvolíte a jaké existují jeho druhy. Tyto dva články vám stačí pro to, abyste získali základní povědomí o celém tématu.

Přečíst celý článek

6 tipů, jak psát lepší texty pomocí person

Persony už máte připravené. Jejich fotky vás hypnotizují dnem i nocí pokaždé, když zasednete k počítači. Z nástěnky se na vás dívá Marie Novotná, Jana Chytrá a třeba i Honza Novák.

Uvědomujete si, že persony v online marketingu mají své místo. Víte, že je dobře využijete pro copywriting nebo že s jejich pomocí připravíte lepší analýzu klíčových slov. Dokonce jsme vás už i učili, jak byste měli persony tvořit. Ukázali jsme to na příkladu pro obsahový marketing, ale postup je vždy stejný. Persona jako persona.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 2. část – Tón komunikace

Věřím, že jste již četli náš minulý článek na blogu o přesvědčovacích technikách (nejen) v copywritingu. Téma psychologie a marketingu rozhodně nelze obsáhnout pouze jedním příspěvkem a dle vašich pozitivních reakcí vás zajímá. To nás samozřejmě těší a doufáme, že i vy budete mít radost z dnešního kousku.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 16 únorových článků na blogu Včeliště

Další měsíc roku 2014 je úspěšně za námi a s ním přichází i naše pravidelné měsíční shrnutí tvorby obsahu na blogu Včeliště. Tentokrát se jednalo o celkem 16 článků – neuteklo vám z nich něco? Pojďme si nyní společně ve zkratce připomenout, co jsme pro vás tentokrát na našem včelím blogu přichystali. A že byl tento měsíc opravdu pestrý, se přesvědčte sami.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít