Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Hledáme content specialist(k)u
Ve Včelišti máme napilno. Proto rozšiřujeme náš tým a hledáme full-time posilu na pozici content specialist(k)y v naší remote marketingové agentuře. Pokud máš zkušenosti s vymýšlením marketingové strategie, přidej se k nám a určuj, jak mají klienti propojit obsah webu, sociální sítě, e-mailing a další marketingové kanály ve funkční komunikační strategii značky.
Dáme ti prostor zapojit se do obsahového marketingu zajímavých projektů, organizovat tým marketingových specialistů, vést realizaci a vyhodnocovat výsledky. Hledáme člověka s minimálně dvěma roky zkušeností v marketingu, který si váží svobody v práci a dokáže převzít zodpovědnost. Výhodou je předchozí specializace jako copywriter, social či marketingový manažer.
Náplň práce:
- Každodenní koordinace obsahového týmu při tvorbě a propagaci obsahu, příprava publikačních plánů.
- Vymýšlení obsahové strategie pro klienty, která propojuje komunikaci v různých marketingových kanálech (výzkum, analýza obsahu konkurence, vizualizace nákupního procesu, definice tónu komunikace, vymýšlení nápadů na obsah, recyklace obsahu a propagace…).
- Občasná příprava textu na web, e-mailu, příspěvku na sociální sítě, drátěného modelu (wireframe), grafiky v Canvě, scénáře videa…
- Práce s redakčním systémem WordPress, e-mailingovými a analytickými nástroji.
- Vyhodnocování výsledků obsahového marketingu v Google Analytics.
Nabízíme:
- Práci, která tě bude naplňovat (budeš stratég, ne obchodník, asistent a účetní).
- Různorodost projektů a činností (dodá ti energii a pestrost práce).
- Podporu ostatních kolegů za tvými zády (obsahový marketing je týmová práce).
- Možnost pracovat odkudkoli a kdykoli (jsme remote firma z přesvědčení).
- Intenzivní vzdělávání (mnoho kolegů se za první rok práce u nás naučí víc než za celou svou dosavadní kariéru).
- Zajímavou odměnu (ceníme si zkušeností).
- Pravidelné online i offline firemní akce a setkání.
- Příjemný mladý kolektiv kolegů.
Požadujeme:
- Zkušenosti alespoň 2 roky s obsahovým marketingem, marketingovou strategií či copywritingem s přesahem.
- Skvělé organizační schopnosti a umění pracovat na dálku.
- Samostatnost a zodpovědnost za svoji práci.
- Výborné komunikační schopnosti a zkušenosti s klientskou komunikací.
- Kreativitu ve vymýšlení nápadů na nový obsah a schopnost kreativní tvorby komunikačního konceptu.
- Schopnost analytického přemýšlení pro vyhodnocování výsledků a směřování strategie.
- Základní zkušenosti s psaním textů či copywritingem.
- Časové možnosti pro práci ideálně na plný úvazek (preferovaná forma je fakturace, případně HPP či dohoda).
Co se ti bude hodit
- Zkušenost v některé z těchto oblastí: copywriting, UX, SEO, e-mailing, sociální sítě či výkonnostní marketing.
- Zkušenosti s nástroji a systémy, jako jsou WordPress, Drip, SmartEmailing, Ecomail, Leadpages, Google Analytics, Google Data Studio…
Než napíšeš…
- Poslechni si podcast o tom, jak Včeliště funguje.
- Koukni se na naše služby, co nabízíme a kde přiložíš ruku k dílu.
- Staň se fanouškem na Facebooku či Instagramu.
Jak se k nám přidat?
- Připrav si svůj životopis.
- Napiš, proč se k nám chceš přidat, a nastiň své zkušenosti.
- Vše zašli na pavlina.svejdova@vceliste.cz.
- Jako předmět e-mailu uveď „Nová včelka: Content specialist(k)a“.
Každý zájemce dostane obratem zkušební úkol ke zpracování, podle něhož se rozhodneme, zda se potkáme osobně a přijmeme tě do týmu.
Těšíme se na tvůj e-mail.
0 komentářů k zobrazení