Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Hledáme do úlu nového PPC specialistu/specialistku
Znáš reklamní systémy Googlu a Seznamu jako své boty? Chceš pracovat odkudkoliv a vytvářet reklamy pro zajímavé klienty a projekty? Přidej se do našeho úlu a získej smysluplnou práci, ve které budeš moct realizovat své nápady a rozšiřovat své dovednosti.
Koho hledáme
Zkušeného PPC specialistu nebo specialistku (medior/senior) s minimálně dvěma roky praxe s vedením PPC kampaní. Pokud máš pokročilou znalost inzerce v Google Ads a Skliku a můžeš nám věnovat alespoň 80 hodin měsíčně, rádi tě přivítáme v našem úlu.
Na jakou práci se u nás můžeš těšit?
- Návrhy strategií PPC inzerce pro nové klienty Včeliště.
- Nastavování kampaní a příprava podkladů pro spolupráci s dalšími členy týmu (copywritery, grafiky a obsahovými stratégy).
- Pravidelná správa a optimalizace kampaní v Google Ads, Sklik a Google Merchant Center (nejčastěji pro e-shopy a B2B firmy).
- Nastavování a práce se zbožovými porovnávači, jako jsou zbozi.cz, heureka.cz, Glami, Favi, pracovat budeš i s nástrojem Mergado.
- Práce s Google Tag Managerem.
- Propagace obsahu skrze PPC, využívání remarketingových publik.
- Spolupráce s ostatními marketingovými specialisty, konzultace tebou vytvořených PPC strategií se zakladatelem Včeliště Josefem, mentorování kolegy – junior PPC specialisty.
- Sledování nových trendů a novinek v oblasti PPC, které budeš předávat marketingovým manažerům jiných firem prostřednictvím našich agenturních kanálů.
- Vedení individuálních online školení s našimi klienty ohledně PPC reklamních platforem.
Co ti přinese výhodu ve výběrovém řízení?
- Pokud pracuješ na IČO. Otevření jsme ale i klasickému pracovnímu poměru.
- Jestliže umíš kromě Google Ads a Skliku aktivně pracovat i s Google Tag Managerem, dovedeš v něm nastavovat konverze a vyhodnocovat výsledky.
- Když už jsi pracoval s Microsoft Advertising (Bing Ads).
- Máš-li hlubší vhled do analytiky.
- Když jsi získal Mergado certifikaci.
Nejde ale o nezbytné podmínky.
Co ti práce u nás přinese?
- Zajímavou počáteční odměnu za poloviční úvazek ve výši 25 000 – 35 000 Kč dle tvých zkušeností.
- Možnost pracovat na různorodých projektech a klientech, takže se nemusíš bát stereotypu. Jeden den budeš nastavovat inzerci pro technologickou firmu, jindy zase pro e-shop s kosmetikou.
- Spolupráci s týmem marketérů, kteří ti pomohou kampaně vytunit. Reklamy budeš nastavovat v rámci širší marketingové strategie, takže budeš znát jejich kontext. K ruce budeš mít šikovného copywritera, se kterým vyšperkujete textace, grafika pro návrhy bannerů a projektového manažera, který pomůže s komunikací s klientem, aby ses mohl/a soustředit na svou práci.
- Profesní růst v rámci Včeliště: rádi ti dáme prostor pro vzdělávání se, získávání certifikací a nových dovedností v oblasti SEO, vymýšlení kampaní nebo třeba přípravy marketingových strategií. Společně s tím ti v budoucnu rádi nabídneme i rozšíření úvazku, třeba i do dalších oblastí marketingu, kterým se věnujeme.
- Vyzkoušíš si i jinou formu PPC kampaní než jen klasické prodejní. Vytvářet budeš mimo jiné také kampaně na propagaci zajímavého obsahu a obsahových podstránek.
- Možnost pracovat odkudkoliv, a to ve 100 % času. Kancly totiž nemáme a ani mít nebudeme.
- Možnost být pánem svého času. Ve Včelišti víme, že práce na remote je efektivní, pokud každý z nás může pracovat na místě a v čase, kdy mu to nejvíce vyhovuje.
- Staneš se členem marketingové agentury, která má své pevné místo na trhu již více než 10 let. Jsme také certifikovaný Google partner, Sklik partner a Mergado certifikovaná agentura.
- 5 hodin měsíčně na vlastní vzdělávání.
- Zdarma vstupenky na vybrané kurzy, školení a konference.
- Přístup k placeným nástrojům jako Marketing Miner, Collabim, SEO Screaming Frog a další.
- Zábavné teambuildingy, přátelské a inspirativní kolegy.
Než napíšeš…
- Poslechni si podcast o tom, jak Včeliště funguje.
- Podívej se na služby, které nabízíme a u nichž přiložíš ruku k dílu.
- Staň se naším fanouškem na Facebooku, Instagramu či LinkedInu.
Jak se k nám přidat?
- Připrav si svůj životopis, ukázky své dosavadní tvorby a sepiš, proč se chceš stát naší novou včelkou.
- Pošli e-mail na adresu mariana.zikova@vceliste.cz se životopisem či odkazem na LinkedIn profil. Do předmětu e-mailu napiš „Nová včelka: PPC specialista/specialistka“.
Nikdo z uchazečů u nás nezůstává bez odpovědi. Jakmile nám zašleš všechny podklady, dáme ti vědět a pošleme ti zkušební úkol, jehož vypracování bude pro naše finální rozhodnutí zásadní.
0 komentářů k zobrazení