
Hledáme obsahového stratéga do Včeliště
Do našeho týmu Včeliště hledáme posilu na pozici obsahového stratéga se zkušenostmi. Pokud tě baví vymýšlení komunikační strategie, hledání témat na zajímavý obsah, uživatelský výzkum, propojování komunikace na webu, sociálních sítích, v e-mailingu a dalších kanálech, přidej se k nám.
Dáme ti prostor řídit obsahový marketing pro zajímavé projekty, včetně organizace týmu, vyhodnocování a vedení obsahové strategie.
Náplň práce:
- Každodenní koordinace obsahového týmu při tvorbě obsahu.
- Vymýšlení obsahové strategie pro klienty, která propojuje komunikaci v rámci různých marketingových kanálů.
- Pomoc se zpracováním e-mailingové strategie a strategie na sociálních sítích.
- Realizace vymyšlených nápadů na články, grafiky, e-maily, videa a další obsah.
- Vyhodnocování výsledků obsahového marketingu a úprava strategie na jejich základě.
- Práce s nástroji pro publikování, e-mailing a analýza.
- Občasná copywriterská činnost.
Budeš ve středu dění obsahového marketingu.
Nabízíme:
- Práci, která tě bude naplňovat (budeš stratég, ne obchodník, asistent a účetní).
- Různorodost projektů a činností (dodá ti energii a pestrost práce).
- Podporu ostatních kolegů za tvými zády (obsahový marketing je týmová práce).
- Možnost pracovat odkudkoli a kdykoli (jsme remote firma z přesvědčení, ne z nouze kvůli covidu).
- Intenzivní vzdělávání (mnoho kolegů se za první rok práce u nás naučí víc než za celou svou dosavadní kariéru).
- Zajímavou odměnu (ceníme si zkušeností).
- Pravidelné online i offline firemní akce a setkání.
- Příjemný mladý kolektiv kolegů.
Požadujeme:
- Zkušenosti alespoň 2 roky s obsahovým marketingem, marketingovou strategií či copywritingem s přesahem.
- Skvělé organizační schopnosti a umění pracovat na dálku.
- Samostatnost a zodpovědnost za svoji práci.
- Výborné komunikační schopnosti a zkušenosti s klientskou komunikací.
- Kreativitu ve vymýšlení nápadů na nový obsah a schopnost kreativní tvorby komunikačního konceptu.
- Schopnost analytického přemýšlení pro vyhodnocování výsledků a směřování strategie.
- Základní zkušenosti s psaním textů či copywritingem.
- Časové možnosti pro práci ideálně na plný úvazek (preferovaná forma je fakturace, případně HPP či dohoda).
Co se ti bude hodit
- Zkušenost v některé z těchto oblastí: copywriting, UX, SEO, e-mailing, sociální sítě či výkonnostní marketing.
- Zkušenosti s nástroji a systémy, jako jsou WordPress, Drip, SmartEmailing, Ecomail, Leadpages, Google Analytics, Google Data Studio…
- Blízkost k těmto tématům: právo, IT, kybernetická bezpečnost, CAD/CAM/3D modelovací software, B2B prostředí, marketing pro e-shopy.
Než napíšeš…
- Poslechni si podcast o tom, jak Včeliště funguje.
- Koukni se na naše služby, co nabízíme a kde přiložíš ruku k dílu.
- Staň se fanouškem na Facebooku či Twitteru.
Jak se k nám přidat?
- Připrav si svůj životopis.
- Napiš, proč se k nám chceš přidat, a zmiň své zkušenosti.
- Vše zašli na pavlina.svejdova@vceliste.cz.
- Jako předmět e-mailu uveď „Nová včelka: Obsahový stratég“.
Každý zájemce dostane obratem zkušební úkol ke zpracování, podle něhož se rozhodneme, zda se potkáme osobně a přijmeme tě do týmu.
Těšíme se na tvůj e-mail.