skip to Main Content
Jak vytvářet poutavé a funkční titulky

Jak vytvářet poutavé a funkční titulky

Významným krokem v procesu tvorby z hlediska SEO úspěšné stránky je použití poutavých a funkčních titulků. Nastavení správných titulků přímo ovlivňuje organickou návštěvnost proudící z vyhledávačů. Neměli byste proto tento krok podcenit. Abyste vymýšleli kvalitní a poutavé titulky, potřebujete znalosti z několika oblastí internetového marketingu. Kromě základů SEO se vám určitě bude hodit i pár postřehů ze světa copywritingu. Rád bych tímto článkem poukázal na často přehlížený význam titulku a utvrdil vás v tom, že tvorba poutavých titulků není náročná a ani nudná činnost.

Přečíst celý článek

Kafe a marketing s Lucií Petrákovou o marketingu, který má koule

Hostem prvního letošního Kafe a marketingu byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.

Přečíst celý článek
E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň-min

E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?

Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.
Přečíst celý článek
Back To Top