skip to Main Content
Storytelling: Příklady, Jak Ho Využít V Příběhu Firmy

Storytelling: příklady, jak ho využít v příběhu firmy

Sdílejte:

Udělejte ze zákazníka superhrdinu

Některé služby lidé vyhledávají hlavně pro vlastní dobrý pocit. Zkuste pro ně vymyslet takový příběh, díky kterému si k vám najdou cestu třeba tím, že se v něm sami poznají. Povězte jim, jaký na ně vaše služby budou mít dopad nebo jak jim vaše produkty ovlivní životy. Každý z nás chce být alespoň ve skrytu duše superhrdinou. Ukažte návštěvníkům vašich stránek, že jim právě toto umožníte, a stanou se z nich vaši zákazníci.

Jeden z našich klientů Květinyonline.cz rozváží expresně čerstvé květiny do všech koutů České republiky. Jeden takový superhrdinský příběh se v tomto případě téměř nabízí:

„Nádherná květina doručená zničehonic dokáže vykouzlit ten nejkrásnější úsměv na tváři. Tomu věříme už 15 let. První kytici jsme vezli slečně, která odesílatele neviděla dva roky. Při pohledu na květiny se jí rozzářily oči a po přečtení přiložené kartičky už rychle sahala po telefonu.

Přesně pro tyto momenty svou práci milujeme. S každou doručenou kyticí předáváme kousek štěstí a radosti.“

Kde všude příběh využít?

Příběhy nesklízí ve světě marketingu úspěch jen proto, že by se tak skvěle hodily do rubriky O nás. Protkat byste jimi měli celý web. Například snaha SmartEmailingu vzdělávat zákazníky v oblasti e-mail marketingu nebo „bojovat proti spamu“ je zřejmá v rubrikách jako Školení, Vzdělávací pomůcky ke stažení nebo na firemním blogu. Také stránky Květinyonline.cz opakovaně připomínají patnáctileté zkušenosti s rozvážkou květin do měst po celé republice. A v každém z měst stojí za nějakým romantickým příběhem, pro který si je mohou zamilovat i další noví zákazníci.

Oba příklady zároveň ukazují, jak by měl dobrý firemní příběh respektovat komunikační tón značky. Takže zatímco SmartEmailing je hlavně autoritou, která pomáhá a vzdělává, Květinyonline.cz plní svým zákazníkům ta nejtajnější přání. Také vy proto svým storytellingem co nejvýstižněji odrážejte, jak chcete působit na zákazníka i jací doopravdy sami jste.


 

Pište příběhy jako profíci

Více tipů, jak psát co nejlepší texty na web, se dozvíte v našem e-booku Ultimátní příručka copywritingu.

 


Sdílejte:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close