skip to Main Content
Začněte S Obsahovým Marketingem.

Nová kniha v prodeji:

Začněte s obsahovým marketingem

Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svoji značku.

Proč by si každý, kdo dělá marketing či podniká, měl knihu přečíst:

Zjistíte, jak přilákat zákazníky zajímavými články a dalším obsahem.
Naučíte se připravit obsahovou strategii šitou na míru.
Odhalíte efektivní způsob propagace obsahu, který vás dostane k zákazníkům.
Hodina čtení, která může navždy změnit váš marketing.
Chci si objednat knihu

Co kdyby se obsahový marketing stal hlavním zdrojem zákazníků?

Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů.

Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.

Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníci, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne. Čím dříve si knihu objednáte, tím rychleji vám pomůže změnit směr podnikání a váš přístup k němu.

Zacnete S Obsahovym Marketingem Ukazka1
Zacnete S Obsahovym Marketingem Ukazka2
Zacnete S Obsahovym Marketingem Ukazka3
Zacnete S Obsahovym Marketingem Ukazka4
Josef Řezníček.

O autorovi

Josef Řezníček je zakladatelem marketingové agentury Včeliště. Své zkušenosti pravidelně předává dál na mnoha školeních, je rovněž spoluautorem první knihy o content marketingu v ČR.

I když by mohl o obsahovém marketingu popsat stovky stránek, v průběhu let zjistil, že naši klienti nepotřebují znát každý detail, ale stačí jim vědět, co jim content marketing přinese, a znát základní principy. A přesně to shrnuje Josefova nejnovější kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Co o knížce říkají její čtenáři?

Smartemailling-kniha

Hodně českých firem stále neví, co dávat do e-mailů a jaké psát články. Tomu je ale ode dneška konec. Tato jednoduchá příručka vám ukáže, jak najít správné téma a ve vhodnou chvíli ho ukázat zájemci, aby se stal zákazníkem. Obsah je klíčem k budování vztahu a úspěšnému prodeji.

Kateřina FišerováSmartEmailing
SocialSprinters-kniha

Knížku vřele doporučuji. Je skvělým vstupem do světa obsahového marketingu. Jednoduše se čte a přitom je v ní spoustu důležitých informací, bez kterých vám obsah nebude fungovat.

Tomáš MužíkSocialSprinters
SupportBox-kniha

Jedná se o velmi přehledně zpracovanou knihu, která vás rychle vtáhne do obsahového marketingu. Vysvětlí nejen důležité pojmy, ale ukáže i konkrétní kroky, které je třeba udělat nejen v případě, že s obsahovým marketingem začínáte, ale i když už ho děláte.

Mário RoženskýSupportBox
Lukáš Konečný – LK Media

Tato knížka přesvědčí každého, že investovat do obsahového marketingu má smysl. Na necelých 50 stranách se dozvíte, jaké výsledky může obsahový marketing pro váš business mít, co vše tvorba dobrého obsahu obnáší a jak s novým marketingovým kanálem začít.

Lukáš KonečnýLK Media
Jana Kvasnicová – Biznisweb.sk

Kniha je ideálním průvodcem pro každého e-shopaře, který hledá ověřený recept na získání zákazníků. Kromě toho, že je plná opravdu hodnotných informací, je napsaná tak, že ji přečtete doslova jedním dechem.

Jana KvasnicováBiznisweb

Objednejte si knihu a začněte s obsahovým marketingem

Back To Top