skip to Main Content

Customer relations management (CRM, řízení vztahů se zákazníky)

CRM je takový management firmy, kterému jde o udržování co nejlepších vztahů se svými zákazníky. Sbírání, shromažďování a využívání dat umožňuje pochopení, předpovídání a ovlivňování chování zákazníků firmy s cílem dosažení dlouhodobého vztahu výhodného pro obě strany. CRM se rovněž používá jako označení pro software a personální vybavení společnosti, jejichž úkolem je tento management dodržovat.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít