skip to Main Content

Konverze, konverzní poměr

Okamžik, kdy se návštěvník webu stane zákazníkem – tedy tzv. „konvertuje“. V případě e-shopů dochází ke konverzi ve chvíli, kdy dojde k objednávce zboží, u jiných webových stránek může jít o nějakou jinou konkrétní akci (např. kliknutí na reklamu, přihlášení se do newsletteru apod.). Čím vyšší konverze, tím lépe. Konverzní poměr (poměr konverzí ku počtu kliků) se proto dnes běžně užívá jako měřítko úspěšnosti stránek.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít