Proc Je Lepsi Si Na E Mailovy Marketing Najmout Externi Agenturu

Proč je lepší si na e-mailový marketing najmout externí agenturu

Dostali jsme se na konec naší včelí série o e-mailovém marketingu. Rád bych vám dnes v následujícím článku ve zkratce představil několik bodů, proč si myslím, že je pro vás výhodné přenechat e-mail marketing externí agentuře.

1. výhoda – Získáte podrobně připravenou strategii

Než začnete dělat e-mailový marketing, je dobré mít určenou strategii, jakým směrem se váš e-mailing bude ubírat. V našem případě připravujeme pro klienty cca 30 až 40 stránkový dokument, ve kterém rozebíráme všechny důležité aspekty kvalitního e-mail marketingu. Jaké to jsou? Ty nejvýznamnější jsme se snažili shrnout v článku 10 kroků kvalitní e-mailové strategie.

2. výhoda – Vyvarujete se zbytečných chyb

Když e-mail marketing přenecháte odborníkům, vyvarujete se zbytečných chyb, které byste mohli nevědomky udělat. Pět největších z nich jsme sepsali v samostatném článku. Pokud nechcete e-mail marketing přenechat externí agentuře, mohl by se vám hodit ještě tento článek, ve kterém se opět zaměřujeme na další aspekty kvalitních e-mailů, na které byste si měli dát pozor a které je nutné dodržovat, aby rozesílané e-maily byly zcela v pořádku.

3. výhoda – Testování a zlepšování efektivity by u agentury měla být automatická činnost

Jedním z důležitých aspektů kvalitního e-mailingu je jeho testování. Agentura, která vám e-mail marketing dělá, by rozhodně testovat měla a výsledky testů vám pravidelně zasílat. Podle hodnoty výsledků můžete jednoduše určit, zda agentura, která vám e-mail marketing spravuje, ho dělá pečlivě a promyšleně a zda se vám její služby vyplatí.

4. výhoda – Ušetříte čas a peníze

Našim klientům se snažíme v dlouhodobém horizontu vydělávat stále větší množství peněz. Při pravidelné spolupráci v e-mail marketingu neustále zvyšujeme efektivitu každé rozesílky. Klientům zasíláme pravidelné měsíční reporty, ve kterých si mohou přečíst, kolik e-mailů a s jakými výsledky jsme za ně rozeslali. Jednoduše (například díky obratu) zjistíte, jaké zákazníky vám konkrétní rozesílka přinesla a kolik jste na ní vydělali peněz.

5. výhoda – Kromě know-how máme k dispozici zkušené copywritery a grafiky

Moc dobře si uvědomujeme, jakých chyb se grafici a copywriteři v e-mailech často dopouštějí. Myslíme si, že je jednodušší tuto práci přenechat odborníkům, kteří své práci skvěle rozumí, než ji provádět svépomocí tzv. metodou pokus-omyl.

Závěr

E-mail marketing nejde dělat vytržený z kontextu ostatních online marketingových kanálů. Proto je nejvhodnější tuto práci přenechat agentuře, abyste se mohli věnovat činnostem, které jsou pro vaše podnikání stěžejní a kterým rozumíte nejlépe vy. Rádi vám s e-mail marketingem pomůžeme. Pokud máte zájem, zpracujeme vám nezávaznou poptávku. Podívejte se na naši nabídku e-mail marketingu a v případě zájmu nás kontaktujte.

Tomáš Procházka

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close