Audit e-mail marketingu
Pokud už posíláte e-maily, máte databázi kontaktů, ale nedosahujete takových výsledků, jaké jste si představovali, je čas na audit e-mail marketingu. Odhalíme chyby a doporučíme vylepšení, která zefektivní vaše e-maily.
Naši specialisté znají veškerá zákoutí e-mail marketingu. Analyzujeme vše od nastavení e-mailingového nástroje přes obsah e-mailů až po vyhodnocování výsledků a napojení na web. Všechny doporučené změny pak shrneme do přehledného dokumentu a v případě zájmu se pustíme i do realizace našich návrhů.


Audit e-mail marketingu odhalí nedostatky a napraví je
Podíváme se, jaké místo má e-mail marketing ve vaší celé marketingové komunikaci, projdeme používané e-mailingové nástroje a všechny sekvence zpráv, šablony e-mailů, newslettery, technická nastavení a dosavadní výsledky rozesílek. Odhalíme případné slabiny a doporučíme kroky k jejich nápravě.
Navíc připojíme zcela nové tipy na zefektivnění vaší e-mailingové komunikace. Společně vytvoříme vylepšený koncept, kterým oslovíte potenciální i stávající zákazníky. Všechna doporučení v případě zájmu můžeme realizovat, včetně nastavení nástrojů, příprav šablon, textací, automatizací a vyhodnocování.
Jak audit e-mail marketingu od Včeliště probíhá
V rámci auditu e-mail marketingu se mimo jiné zaměřujeme na:

Jak se ostatním líbí spolupráce s námi

S auditem e-mail marketingu jsme byli moc spokojeni. Netušili jsme, že Včeliště rozebere potenciální zákazníky do detailních person a provede je nákupními fázemi, jak to udělali. V auditu jsme našli spoustu skvělých nápadů, jak chytře odesílat e-maily.

Včeliště pro naši síť realitních kanceláří ERA Reality připravilo komplexní komunikační marketingovou strategii, do které jsou zapojené různé prvky od blogu, webu, PPC a Facebook kampaní až po propojení do automatických kampaní v e-mailingovém nástroji. Díky Včelišti vznikl unikátní automatický systém komunikační strategie, který nám pomáhá získávat nové klienty s naším minimálním zásahem. Navíc díky tomu, že tento systém používají desítky makléřů naší společnosti, bylo potřebné vypracovat návody, jak se systémem efektivně pracovat, a i tuto oblast zvládlo Včeliště na jedničku. Dnes máme komplexní a kvalitní popis, podle kterého se každý nový makléř může velmi jednoduše do systému zapojit a bez větších starostí začít pomocí obsahového marketingu získávat klienty. Včeliště nám ušetřilo mnoho času a nervů a vneslo do systému své obrovské zkušenosti, které celý systém pozvedly na špičkovou úroveň.

Naše spolupráce se Včelištěm nezačala náhodně, už v minulosti bylo o nich hodně slyšet, a tak při hledání partnera pro vytvoření naší nové obsahové strategie byla volba celkem jasná. Po určité době vývoje našeho hlavního produktu Eshop-rychle jsme zjistili, že potřebujeme nový obsah, který bude zajímavý jak pro nové, tak stávající zákazníky – provozovatele e-shopů.
Nechceme dělat věci napůl a bylo jasné že nejsme experti na vytvoření obsahové strategie a propagaci vlastního obsahu, proto jsme šli do spolupráce s lidmi ze Včeliště, kteří své práci rozumí na výbornou. A co nám to přineslo? Nové znalosti, jak tvořit a propagovat vlastní obsah, zcela novou obsahovou strategii a nápady, jak bychom mohli obsahový marketing dělat efektivněji. Spolupráce se Včelištěm tímto pro nás ale nekončí, řekl bych že spíše začíná. Budování nového obsahu je běh na dlouhou trať – kromě toho plánujeme nový e-mail marketing a opět rádi využijeme zkušeností expertů na slovo vzatých.
