Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Hledá se specialist(k)a na sociální sítě
Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.
Náplň práce:
- Každodenní správa profilů našich klientů.
- Vymýšlení obsahu.
- Vymýšlení a správa reklamních kampaní.
- Tvorba strategií.
- Vyhodnocování výsledků.
Nabízíme:
- Práci, která tě bude bavit a naplňovat.
- Různorodost projektů a činností (dodá ti energii).
- Spolupráce na komplexním obsahovém marketingu.
- Možnost pracovat odkudkoli a kdykoli (jsme remote firma z přesvědčení, ne z nouze kvůli covidu).
- Intenzivní vzdělávání (mnoho kolegů se za první rok práce u nás naučí víc než za celou svou dosavadní kariéru).
- Zajímavou odměnu (ceníme si zkušeností).
- Pravidelné online i offline firemní akce a setkání.
- Příjemný mladý kolektiv kolegů.
Požadujeme:
- 2 roky praxe na obdobné pozici.
- Zkušenosti s FB reklamou a tvorbou obsahové strategie pro sociální sítě.
- Znalost výkonnostních kampaní.
- Orientaci v prostředí Business Manageru a používání FB eventů.
- Samostatnost a spolehlivost.
- Zvládnutí krizové komunikace.
- Kreativitu i schopnost analytického myšlení.
- Každodenní zapojení minimálně 2–3 hodiny denně (celkově cca 80 hodin měsíc).
Co se ti bude hodit:
- Orientace v tématech, jako je právo, reality, IT nebo kybernetická bezpečnost (máme klienty z různorodých odvětví).
- Zkušenost s Google Analytics.
- Základy grafiky.
Než napíšeš…
- Poslechni si podcast o tom, jak Včeliště funguje.
- Koukni se na naše služby, co nabízíme a kde přiložíš ruku k dílu.
- Staň se fanouškem na Facebooku či Twitteru.
Jak se k nám přidat?
- Připrav si svůj životopis.
- Napiš, proč se k nám chceš přidat, a zmiň své zkušenosti.
- Vše zašli na pavlina.svejdova@vceliste.cz.
- Jako předmět e-mailu uveď „Nová včelka: Specialist(k)a na sociální sítě“.
Každý zájemce dostane obratem zkušební úkol ke zpracování, podle něhož se rozhodneme, zda se potkáme osobně a přijmeme tě do týmu.
Těšíme se na tvůj e-mail.
0 komentářů k zobrazení