skip to Main Content

Propojujeme e-mail marketing s marketingem na sociálních sítích

Myslíte-li to s marketingem na internetu vážně, tak jste v poslední době určitě zaznamenali stále větší význam širokého marketingového mixu. Zkrátka a dobře, ve většině případů už vám nebude stačit pouze SEO. Nebo pouze marketing na sociálních sítích, ale abyste oslovili co nejvíce možných zákazníků, tak o vás musí být slyšet a vidět všude. V dnešním dalším článku ze série o e-mail marketingu pro pokročilé vám prozradíme, jak můžete využít e-mail marketing ve spojení s marketingem na sociálních sítích. Myslíte-li si, že tyto dvě strategie jsou oddělené, tak se nenechte mýlit a přečtěte si tento článek.

Přečíst celý článek

5 začátečnických chyb týkajících se frekvence e-mail marketingu

Častá otázka online marketérů nebo podnikatelů, kteří se rozhodli dát e-mailům zelenou, zní. „Jak často máme rozesílat?“. V dnešním článku se na frekvenci e-mailů podíváme proto podrobněji. Předně bych chtěl říct, že co odborník, to jiný názor. Budu proto vycházet zejména z vlastních zkušeností, které jsem za posledních několik let nasbíral.

Přečíst celý článek

Odlákejte zákazníky snadno a rychle aneb 10 věcí, které v textu raději nepoužívat

Ať už jste se rozhodli otextovat si své stránky sami nebo jste k tomuto účelu přizvali copywritera, nepřestávejte číst následující řádky. Zde se totiž dozvíte, které věci by se ve vašich textech za žádnou cenu neměly objevit, pokud tedy neplánujete své návštěvníky a potenciální zákazníky už předem spolehlivě odradit.

Přečíst celý článek

(Ne)úspěšný copywriter – 7 rad, jak se poprat s kritikou

Copywriterem se člověk nenarodí, copywriterem se člověk stane. A být ve svém oboru úspěšný – to vyžaduje notnou dávku sebeuvědomění, trpělivosti, zdokonalování, osobního růstu a rozvoje. Ovšem ne vždy toto všechno vede k úspěchu dlouhodobému. Stejně jako v drtivé většině oborů, je i u copywriterů kritika na denním pořádku.

Jednou věcí, kterou totiž ani ten nejlepší copywriter nezvládne, je schopnost telepatie. Ačkoli mohou znít podklady zadavatele vcelku logicky a reálně, ve skutečnosti z nich občas vznikne něco, co se s představami klienta až tak úplně neshoduje. A kdo za to může? Samozřejmě, že copywriter, protože klient má vždycky pravdu. Jak se s kritikou vypořádat a obrátit ji ve svůj prospěch? O tom bude následujících 7 rad.

Přečíst celý článek

5 tipů, jak zlepšit svou koncentraci

Známe to všichni – myšlenky nám létají všude možně, jen ne a ne je udržet tam, kde je zrovna teď potřebujeme mít. Přemýšlíme nad tím, co se událo včera, zkoumáme, zda jsou na pracovním stole všechny věci, které by zde měly být, uvažujeme, co připravíme na oběd nebo si v hlavě stále připomínáme tu důležitou schůzku, která nás dnes večer čeká. Zkrátka a dobře, nejsme schopni se soustředit a plně koncentrovat na práci, která se nám začíná nebezpečně hromadit. Pokud se s tímto neduhem potýkáte i vy, pak nepřestávejte číst následující řádky. Poradím vám 5 osvědčených tipů, které vám koncentraci pomohou zlepšit, a závěrem připojím i několik praktických rad „ze života“.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 8 červencových příspěvků na blogu Včeliště

Tak jako každý měsíc, vám i dnes přinášíme stručné shrnutí obsahu, který u nás v magazínu Včeliště vyšel v minulém měsíci. I přesto, že jsou prázdniny, několik pěkných článků určitě na našem včelím blogu naleznete. V červenci u nás vyšlo osm nových kousků. Pojďme si nyní v rychlosti připomenout, které texty to byly.

Přečíst celý článek
Back To Top