Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
V jakém stadiu se nachází váš obsahový marketing? Udělejte si kvíz!
Odhalili jsme 4 vývojová stadia obsahového marketingu. Po vyplnění našeho unikátního kvízu budete vědět, ve kterém z nich se nacházíte. Otestujte si, jak se vám daří postupovat s obsahovou strategií, tvorbou nebo propagací!
5 minut k analýze vašeho obsahu
Začínáme, zkoušíme, fungujeme, pilujeme – to jsou 4 stadia, kterými si prochází každý obsahový marketing. Otestování aktuální situace, v níž se nacházíte, vám pomůže uvědomit si své dosavadní úspěchy nebo rezervy a neustále se díky tomu posouvat dál. Zjistíte, jak moc jste připraveni tvořit opravdu hodnotný obsah i jak ho dostat mezi to správné publikum. Teprve vyváženost marketingu po všech stránkách totiž přináší kýžený úspěch.
Chcete si zdarma analyzovat svůj obsahový marketing a zjistit, jak jste vlastně na tom? Našich 13 otázek vám během 5 minut pomůže objevit vaše silné stránky i oblasti, na kterých by se ještě dalo nějak zapracovat.
0 komentářů k zobrazení