skip to Main Content

Měření obsahového marketingu: Jak poznáte, že vám funguje?

Obsahový marketing je dlouhodobějším způsobem propagace. Aby vám správně fungoval a přinášel očekávané výsledky, je potřeba ho průběžně vyhodnocovat pomocí předem naplánovaných měření. Jedině tak poznáte, které postupy se vám vyplácí a na kterých ještě bude potřeba zapracovat. Právě na…

Přečíst celý článek
Užitečné rady pro váš start-up.

Vydali jsme rozsáhlý návod nejen pro start-upy: Naučte se efektivně tvořit obsah

Rozjíždíte zajímavý projekt a chcete ho dostat mezi lidi? Toužíte trumfnout konkurenci a získat výhody, které vám mnohonásobně zvýší obrat? Získejte nové zákazníky pomocí obsahového marketingu. Připravili jsme pro vás užitečný návod, díky kterému pro vás content marketing bude hračka!…

Přečíst celý článek
Back To Top