skip to Main Content

Business-to-Customer (B2C)

Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a konečnými zákazníky, ve kterém se klade velký důraz na získání zákazníka.

Číst více

Branding

Soubor marketingových metod, které slouží k budování a posilování značky (brandu). Patří sem například strategie týkající se výběru názvu značky, jejího loga, tvorba příběhu značky a jejích hodnot, určení tónu komunikace značky, budování vztahů se zákazníky… Branding by měl posilovat známost značky,…

Číst více

Brainstorming

Metoda, při které se shromáždí co největší množství nápadů na dané téma a z nich se pak třídí nejlepší ideje. Používá se při analýze klíčových slov.

Číst více

Bounce rate (míra opuštění)

Metrika používaná v analytice, která nám ukazuje procento návštěvníků webu, kteří web opustí po prvních vteřinách návštěvy. Např. v Google Analytics bounce rate znamená, že příchozí návštěvník navštívil na serveru jen jednu stránku a server opustil. Díky bounce rate můžeme lépe chápat…

Číst více
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít