skip to Main Content

AdWords Keyword Planner

Nástroj, který dokáže zobrazit hledanost klíčového slova či fráze ve vyhledávači Google. Používá se pro plánování reklam v síti AdWords a dá se vhodně použít i pro potřeby SEO.

Číst více

A/B testování (A/B split-run testing)

Marketingová metoda umožňující porovnat efektivitu více variant téhož marketingového nástroje, která má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměry prostřednictvím změny jednoho funkčního či designového prvku (testuje se takto například layout, obrázky, texty nebo grafické zpracování).

Číst více
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít