skip to Main Content

Branding

Soubor marketingových metod, které slouží k budování a posilování značky (brandu). Patří sem například strategie týkající se výběru názvu značky, jejího loga, tvorba příběhu značky a jejích hodnot, určení tónu komunikace značky, budování vztahů se zákazníky… Branding by měl posilovat známost značky,…

Číst více

Brainstorming

Metoda, při které se shromáždí co největší množství nápadů na dané téma a z nich se pak třídí nejlepší ideje. Používá se při analýze klíčových slov.

Číst více

Bounce rate (míra opuštění)

Metrika používaná v analytice, která nám ukazuje procento návštěvníků webu, kteří web opustí po prvních vteřinách návštěvy. Např. v Google Analytics bounce rate znamená, že příchozí návštěvník navštívil na serveru jen jednu stránku a server opustil. Díky bounce rate můžeme lépe chápat…

Číst více

Bot

Označuje internetového robota. Roboti velkých internetových vyhledávačů (jinak také nazývané spider, crawler, indexer) procházejí webové stránky a indexují na nich nový a změněný webový obsah, jako např. SeznamBot.

Číst více
Back To Top