skip to Main Content

Content marketing (obsahový marketing)

Dlouhodobá forma marketingu, jejímž základem je kvalitní a zajímavý obsah a promyšlená obsahová strategie. Místo klasické reklamy tedy přinášíte hodnotné informace, které vašim kupujícím pomáhají a vzdělávají je. Čtenáři vás pak odmění svými nákupy a svou loajalitou.

Číst více

Citation Flow

Ukazatel vlivnosti webu z dílny MajesticSEO.com, který se vypočítává z počtu zpětných odkazů dané stránky a váhy zpětných odkazů. Potomek ACRanku.

Číst více

Call-to-action (výzva k akci, CTA)

Marketingová metoda, která se používá k vyvolání aktivity nebo akce ze strany čtenáře. Je to důležitý prvek obsahového marketingu a copywritingu. Příkladem výzvy k akci může být pobídka k vyplnění kontaktního formuláře, kterým čtenáře vyzvete, aby vás kontaktoval.

Číst více

Buzz marketing

Druh marketingu zaměřený na vyvolání rozruchu, bzukotu (buzzu) kolem určité značky, společnosti, produktu nebo akce. Jako jeho součást můžeme označit virální marketing.

Číst více

Business-to-Customer (B2C)

Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a konečnými zákazníky, ve kterém se klade velký důraz na získání zákazníka.

Číst více
Back To Top