skip to Main Content

Hashtagy na Facebooku – víte co s nimi?

Po delší přestávce vám přinášíme další ze série článků o tom, jak se co nejlépe proplétat záludnostmi sociálních sítí. Víte už, co to vlastně sociální sítě jsou, proč se jim věnovat a kdy je naopak lepší je nevyužívat. Znáte už i tři sítě nejznámější a přečetli jste si 4 tipy na práci s tou nejpoužívanější z nich – Facebookem. Dnes se zaměříme na tzv. hashtagy, neboli klíčová slova, která vám mohou pomoci k lepšímu indexování obsahu poskytnutému uživatelům.

Přečíst celý článek
srpen pole

Shrnutí: 11 srpnových příspěvků na blogu Včeliště

V srpnu byla na blogu Včeliště poměrně velká „úroda“ článků týkajících se internetového marketingu. Přečtěte si proto toto shrnutí, abyste zjistili, zda vám žádný z nich neutekl. Tato měsíční shrnutí tvoříme pro větší přehled toho, co vytváříme. Na nic nečekejte a pusťte se do toho!

Přečíst celý článek

Jak na příspěvky na Facebooku

Facebook není jako reklama nebo webová stránka, která může být po svém vytvoření ponechána „ladem“. Je to něco, co je třeba plnit, aktualizovat a udržovat v pravidelné aktivitě. Jak často je pravidelně? To záleží na vás, podle vašeho času a dostupnosti nového obsahu a nápadů. Dobré pravidlo je zkusit profil updatovat vždy za několik dní – alespoň jednou týdně, i když více je lepší.

Přečíst celý článek
Back To Top
Close mobile menu