skip to Main Content

(Ne)úspěšný copywriter – 7 rad, jak se poprat s kritikou

Copywriterem se člověk nenarodí, copywriterem se člověk stane. A být ve svém oboru úspěšný – to vyžaduje notnou dávku sebeuvědomění, trpělivosti, zdokonalování, osobního růstu a rozvoje. Ovšem ne vždy toto všechno vede k úspěchu dlouhodobému. Stejně jako v drtivé většině oborů, je i u copywriterů kritika na denním pořádku.

Jednou věcí, kterou totiž ani ten nejlepší copywriter nezvládne, je schopnost telepatie. Ačkoli mohou znít podklady zadavatele vcelku logicky a reálně, ve skutečnosti z nich občas vznikne něco, co se s představami klienta až tak úplně neshoduje. A kdo za to může? Samozřejmě, že copywriter, protože klient má vždycky pravdu. Jak se s kritikou vypořádat a obrátit ji ve svůj prospěch? O tom bude následujících 7 rad.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít