Úsilí věnované obsahovému marketingu může přijít vniveč, pokud s ním správně nepracujete. Důvodů, proč vymazlený obsah nemá odezvu, může být více. Podívejme se teď na čtyři zásadní.
Opět vám přinášíme tipy na zajímavé jarní marketingové konference. Téměř všechny proběhnou offline, tedy naživo, a úplně všechny stojí za to. Na co se tedy můžete těšit?
Letos začneme zostra. A ve Včelišti už to bzučí nedočkavostí! 26. 1. v 18:00 přivítáme ve studiu Lucii Petrákovou, marketingovou ředitelku Železné koule – originální offline i online tělocvičny, kterou si nejde nezamilovat.
Listopadové Kafe a marketing bude originální a hravé – stejně jako sortiment e-shopu ZahradniZabava.cz, který v roce 2006 založil Ondřej Vrabec. Sejdeme se 24. 11. v 18:00. Buďte u toho! Vysíláme jako vždycky online.
Bije vaše srdce pro knihy, minimalismus a marketing? Pak si už dnes zapište do diáře termín 20. 10. v 18:00, ať vám neuteče říjnové online Kafe a marketing. Jeho hostem bude jeden z nejmladších podnikatelů v ČR, knihomol a zakladatel Reknih Tadeáš Kula.
Podzim je v plném proudu, a proto se po prázdninové pauze blíží i další marketingové konference. Tradičně jsme pro vás dali dohromady seznam těch nejzajímavějších.
Trenýrkárna.cz je jedničkou na českém trhu s pánským spodním prádlem. Všechno, co jí funguje a nefunguje v marketingu, podrobně probereme s jejím CEO Ruslanem Skopalem v zářijovém live streamu. Nalaďte si nás online 29. 9. v 18 hodin.
Děláte zajímavý marketing, chcete zviditelnit svůj projekt a setkat se s námi u dobré kávy? Staňte se ještě letos jedním z hostů oblíbené akce Kafe a marketing a podělte se s námi o své zkušenosti, taktiky a tipy z praxe.
Letos jsme se nad kávou se zkušenými marketéry setkali už šestkrát. Přivítali jsme hosty z různých oblastí a povídali si s nimi o jejich přístupu k marketingu, zákulisních aktivitách a konkrétních fíglech i přešlapech.
Tvorba kvalitního obsahu vyžaduje více specifických profesí od obsahového stratéga po grafika. Jako jedna z prvních otázek pravděpodobně vyvstane tato: kolik to celé bude stát?
Jaro nám klepe na dveře a blíží se tak i první marketingové konference. Tradičně jsme pro vás dali dohromady seznam těch nejzajímavějších. Některé se konají v online světe, ale některé už i opět offline.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.