skip to Main Content

7 frází, kterými své zákazníky rozhodně nezaujmete

Po sérii stylistických a gramatických článků jsem se rozhodla opětovně rozvířit „vody copywriterské“ a několik dalších příspěvků věnovat právě této problematice. V dnešním článku se proto zaměřím na sedm specifických frází, které by váš copywriter v textu určeném zákazníkům rozhodně neměl používat. Ačkoli může být jeho prvotní myšlenka bohulibá, ve finále vám zákazníky spíše odláká, nežli přitáhne. Zajímá vás tedy, o jaké fráze se jedná?

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít