Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Lucií Petrákovou o marketingu, který má koule
Hostem prvního letošního Kafe a marketingu byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.
Na co ještě přišla řeč?
- Tipy a zajímavosti o kampani, která se stala druhou nejúspěšnější v historii Hithitu (hned po DVTV).
- Kdy padlo rozhodnutí zapojit Hithit, jak Lucie crowdfundingovou kampaň hodnotí a co má společného s otevíráním nového e-shopu?
- Jak si Železná koule zvolila svou cílovou skupinu, proč se zaměřuje hlavně na „lidi od počítačů“, co pomáhá budovat věrnou „koulí sektu“ a jak fanoušci reagují na přímočarou, lehce „přisprostlou“ tonalitu?
- Proč je důležité pohybovat se mezi svými zákazníky a poslouchat je, i kdyby to mělo být třeba jen v šatně po cvičení?
- Jaké výsledky přinesly v roce 2021 sociální sítě a které příspěvky se zařadily mezi ty nejúspěšnější?
- Jakou roli hraje v koulím marketingovém mixu podcast, do kterého si zvou takové hosty, jako jsou Zdeněk Pohlreich, Pavel Poulíček, Kamil Střihavka nebo Petr Pavel?
Pokud se o marketingu, který má koule, chcete dozvědět víc, pusťte si záznam povídání s Lucií Petrákovou, která odpovídala nejen na dotazy Josefa Řezníčka, ale také našich diváků.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Pusťte si video s Lucií
Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
0 komentářů k zobrazení