Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta pixelu příliš…

Kafe a marketing s Lucií Petrákovou o marketingu, který má koule
Hostem prvního letošního Kafe a marketingu byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.
Na co ještě přišla řeč?
- Tipy a zajímavosti o kampani, která se stala druhou nejúspěšnější v historii Hithitu (hned po DVTV).
- Kdy padlo rozhodnutí zapojit Hithit, jak Lucie crowdfundingovou kampaň hodnotí a co má společného s otevíráním nového e-shopu?
- Jak si Železná koule zvolila svou cílovou skupinu, proč se zaměřuje hlavně na „lidi od počítačů“, co pomáhá budovat věrnou „koulí sektu“ a jak fanoušci reagují na přímočarou, lehce „přisprostlou“ tonalitu?
- Proč je důležité pohybovat se mezi svými zákazníky a poslouchat je, i kdyby to mělo být třeba jen v šatně po cvičení?
- Jaké výsledky přinesly v roce 2021 sociální sítě a které příspěvky se zařadily mezi ty nejúspěšnější?
- Jakou roli hraje v koulím marketingovém mixu podcast, do kterého si zvou takové hosty, jako jsou Zdeněk Pohlreich, Pavel Poulíček, Kamil Střihavka nebo Petr Pavel?
Pokud se o marketingu, který má koule, chcete dozvědět víc, pusťte si záznam povídání s Lucií Petrákovou, která odpovídala nejen na dotazy Josefa Řezníčka, ale také našich diváků.
Poslechněte si podcast
Audio přehrávačPodcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Pusťte si video s Lucií
Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
0 komentářů k zobrazení