Prodejce sportovního vybavení a doplňků stravy FitnessDK oslovil Včeliště s požadavkem na modernizaci a zkvalitnění e-shopu. Kromě přípravy návrhu nového designu webových stránek jsme se zaměřili také na optimalizaci pro vyhledávače a další slabá místa, která klienta brzdila v růstu. Web se stal přehlednějším, marketingový směr jasnějším a FitnessDK se podařilo dostat mezi přední hráče v oboru.

Včeliště se zásadní měrou podílelo na rekonstrukci, rozvoji a efektivitě našich webových stránek, včetně marketingového směru, kterým se nyní ubíráme. Na spolupráci oceňujeme jejich profesionální a rychlé jednání.

Vzali jsme to pěkně „od podlahy“ a v rámci návrhu vylepšení jsme nejprve analyzovali konkurenci a chování uživatelů na stávajícím webu. Následovala analýza klíčových slov a pak už se nám začaly celkem zřetelně rýsovat konkrétní úpravy. Na základě návrhu jsme připravili a úspěšně spustili novou verzi e-shopu, díky níž se klientovi zvýšily tržby, počet objednávek i konverzní poměr.
Předělat web však samo o sobě nestačí, proto jsme se domluvili na komplexnější spolupráci. Pro klienta jsme následně zpracovali marketingovou strategii s detailními návrhy, jak vytěžit maximum z jednotlivých komunikačních kanálů.
Atraktivní web, kde zákazníci snadno najdou, co potřebují, je nezbytný základ pro efektivní marketingové aktivity. Díky propojení UX znalostí s marketingovou strategií jsme zatraktivnili vzhled a zákazníkům zjednodušili výběr produktů. Zároveň jsme připravili půdu pro obsahový marketing, úspěšné SEO a komunikaci v rámci ostatních marketingových kanálů. Jak přesně jsme postupovali a co všechno to klientovi přineslo, si přečtěte v případové studii.


E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům dokáže přinést pěkné tržby. U FitnessDK se po prvotním nastavení nástroje, databáze a automatizací pohybuje časová náročnost kolem 6 hodin měsíčně a přináší průměrně 5–10 % celkových měsíčních tržeb. Zjistěte, jaké automatizace jsme pro FitnessDK spustili, co newslettery obsahují a jakých výsledků dosahují – stáhněte si případovou studii.


V rámci spolupráce s FitnessDK jsme se podíleli nejen na návrhu a redesignu webu, aktivně spolupracujeme na dalších oblastech marketingu. Pro klienta připravujeme produktová balení a tiskoviny, řídíme chod jeho výkonnostních kampaní a tvoříme obsah na sociální sítě. Díky tomu se značce daří oslovovat uživatele napříč rozličnými marketingovými kanály a proměňovat je v dlouhodobé zákazníky.







Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.