Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu/specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah a kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na LinkedInu či TikToku? Orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.
Náplň práce:
Každodenní správa profilů našich klientů na různých sociálních sítích.
Péče o skupiny na sociálních sítích, komunikace s fanoušky a sledujícími.
Vymýšlení a příprava obsahu – společně v partě včelištích marketérů.
Správa reklamních kampaní a řízení rozpočtu.
Tvorba komunikačních strategií na různých sociálních sítích.
Vyhodnocování výsledků, nápady, jak vylepšit komunikaci a inzerci.
Co nabízíme?
Práci, kde se nebudeš nudit – správce sítí ve Včelišti se stará o více klientů, podílí se na interní propagaci, má prostor se vzdělávat, ale také vzdělávat ostatní, pokud chce. Nebudeš jen publikovat posty, ale staneš se součástí sehraného týmu.
Různorodost projektů a činností – dodá ti více energie, vyhneš se stereotypu, nebudeš publikovat stále stejný obsah. Osaháš si projekty různých klientů: od e-shopů a konzultačních společností přes software i hardware firmy až po markeťáky.
Spolupráci na komplexním obsahovém marketingu – nebudeš samostatná jednotka, na které závisí úspěch klienta. Staneš se jedním ze specialistů a naučíš se přemýšlet komplexně, protože si přičichneš k fungování obsahového marketingu jako celku (e-mailing, SEO…).
Možnost pracovat odkudkoli a kdykoli – jsme remote firma z přesvědčení, ne z nouze kvůli covidu. Pracujeme na dálku, ale pořád v týmu. Naší kuchyňkou je Slack. Kolegovi napíšeš, místo aby ses na něj otočil v kanclu, jinak se nic nemění – a když nemáš náladu, nemusíš nikoho vidět. 🙂
Intenzivní vzdělávání. Mnoho kolegů se za první rok práce u nás naučí víc než za celou svou dosavadní kariéru. Dáme ti prostor a podklady, a to nejen v oblasti sociálních sítí. Když budeš chtít vysvětlit, jak nastavit mailovou sekvenci, rádi ti to ukážeme – chceme, abys na marketing uměl/a nahlížet komplexně.
Zajímavou odměnu – ceníme si zkušeností.
Pravidelné online i offline firemní akce a setkání.
Příjemný mladý kolektiv kolegů. Tykáme si – jsme tým specialistů, ne hierarchický korporát. Pracujeme dohromady, ne pod někým. Pomáháme si navzájem a žádná otázka není špatná.
Co požadujeme?
Komunikativnost. Pracujeme na dálku, a aby vše šlapalo jako hodinky, musíme spolu mluvit.
2 roky praxe na obdobné pozici. Detaily tě rádi naučíme, ale potřebujeme, abys věděl/a, jak má vypadat post, jaké rozměry fotek použít a jak nastavit kampaň.
Zkušenosti s reklamou v systému Meta a tvorbou obsahové strategie pro sociální sítě. Pokud používáš tlačítko Propagovat příspěvek a správce reklam jsi nikdy neviděl/a, může to být překážka.
Praktická zkušenost s výkonnostními kampaněmi. Potřebujeme, abys měl/a s reklamou zkušenost. Ne z rychlíku ani „někdy jsem to viděl/a“, ale zvládnout aktivně vymyslet, nastavit, optimalizovat a vyhodnotit kampaň.
Výhodou je znalost i LinkedIn Ads a TikTok Ads.
Orientaci v prostředí Business Manageru / Meta Business Suite a používání FB eventů. Pokud neumíš nastavit pixel na webu, nevadí – na to máme lidi. Musíš ale vědět, jak nástroje (BM/MBS) fungují, jaké mají možnosti a proč je využívat.
Zvládání vyhodnocování kampaní. Důležitá je znalost metrik, zkušenosti s Google Analytics.
Samostatnost a spolehlivost. Potřebujeme, abys sis uměl/a organizovat práci a určovat priority.
Zvládnutí krizové komunikace.
Kreativitu i schopnost analytického myšlení.
Každodenní zapojení minimálně 2–3 hodiny denně (celkově cca 60 hodin měsíčně).
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení