Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Marketing měníme v dlouhodobou konkurenční výhodu. Ale jak?
Ve Včelišti by to už dávno nebzučelo nebýt obsahového marketingu. To prozradil zakladatel naší agentury Josef Řezníček v nové příručce „Začněte s obsahovým marketingem“. Co všechno se ale za pojmem „obsahový marketing“ skrývá? Obrovský balík činností od návrhu webu přes analýzy a audity, tvorbu obsahu, propagaci až po vyhodnocování a případnou volbu jiné strategie.
Jak byste k obsahovému marketingu měli vůbec přistupovat?
Ve Včelišti jsme zastánci obsahového marketingu. Netvrdíme ale, že je to způsob propagace, který má jen samá pozitiva a je nejvhodnější strategií pro všechny firmy. To ostatně shrnul i náš zakladatel Pepa v tomto článku. V případě, že si pořád nejste jisti, zda se vydat cestou obsahového marketingu, výrazně vám napoví obsahová strategie. Díky ní získáte detailní audit obsahu, 60denní publikační plán s poutavými tématy, konkrétní typy propagace i doporučení na nejvhodnější nástroje.
Dalším krokem je marketingový směr, který nahodilé kampaně změní v komplexní strategii, díky které zjistíte, na co se zaměřit a co kdy udělat, abyste dosáhli maximálních výsledků. Přečtěte si, co marketingový směr přinesl firmám, se kterými jsme spolupracovali.
Nesmíme zapomenout ani na stroj na zákazníky – marketingový funnel. Slyšeli jste o něm už někdy? Jde o chytrou marketingovou kampaň, která vám pomůže prodávat a posouvat zákazníky v nákupním rozhodovacím procesu.
Jak vypadá vizualizace marketingového tunelu?
Pokud potřebujete pomoct v tom, jak potenciální zájemce o vaše produkty či služby proměnit v zákazníky, klikněte zde.
Obsah je král. Jak ale jeho pomocí opravdu vládnout?
Věnujete spoustu času do tvoření článků, popisků produktů, e-mailů nebo videí, ale nedostavují se očekávané výsledky? V takový moment doporučujeme zásah obsahového auditu. Jde o komplexní analýzu, ve které identifikujeme nekvalitní a nevýkonné kusy, a rovnou vám navrhneme úpravu.
„Obsahový audit byl základním kamenem obsahové strategie, kterou jsme si od Včeliště objednali pouze na jejich doporučení jako prvního kroku pro pravidelnou tvorbu obsahu. Prakticky jsme to vnímali „jen“ jako navýšení ceny služby a přistupovali jsme k tomu hodně skepticky. Rozsah auditu našeho obsahu i obsahu konkurence a výsledek celé strategie nás absolutně rozsekal. Neočekávali jsme takovou profesionalitu, komplexnost, detail a rozsah. Na 122 stranách (nepočítáme strany příloh) bychom však neubrali jediné slovo. Nejednalo se o vycpávky, ale praktické zhodnocení stavu + praktická doporučení a konkrétní kroky (včetně jejich prioritizace), které je potřeba udělat. Dnes, po několika letech po jejím vypracování, stále těžíme ze získaných poznatků a zpětně si nedokážu náš marketing (nejen ten obsahový) bez této strategie představit.”
Kateřina Fišerová, SmartEmailing
Když nechcete dělat věci napůl
Pokud vám psaní nepřináší žádné potěšení a tratíte na něm příliš času, pak je nejlepší volbou svěřit ho profíkům. Ve Včelišti se na tvorbě obsahu podílí tým složený z obsahového stratéga, copywritera, korektora a grafika. Nebudeme tajit, že se to projeví na finanční stránce, ale ze zkušeností firem, které s námi spolupracovali, jde o investici, která se vám mnohokrát vrátí.
Jaký obsah pro vás můžeme tvořit?
V dnešní době nestačí už ani perfektně napsané texty na webu. Ty jsou jen základním stavebním kamenem, ke kterému musíte přidat dechberoucí bonusový obsah – zábavný, poučný, hodnotný a relevantní pro vaši cílovou skupinu. Z bonusového obsahu nám nejlépe fungují blogy, e-booky a infografiky. Chystáme se i na další formy, o kterých se včas dozvíte.
Aby vás Google a Seznam viděl
Bez SEO to nepůjde. SEO analýza společně s analýzou klíčových slov nechybí žádnému úspěšnému projektu. Nejlepší výsledky nám ale přináší pravidelné SEO podložené strategií. Co odlišuje naše SEO služby od ostatních? Dozvíte se tady.
Důkazem místo slibů je i případová studie našeho klienta, e-shopu s dárkovým zbožím, kterému jsme zněkolikanásobili počet návštěvníků a zákazníků z vyhledávačů, o třetinu zvýšili hodnotu objednávek a rozběhli úspěšný magazín.
Komunikujte svůj obsah s fanoušky
Není radno spoléhat na přímou návštěvnost. Naservírujte obsah svým fanouškům na podnose zvaném e-mailing nebo sociální sítě. Tady se opakuje podobný postup jako u samotného obsahu.
Co pro vás Včeliště může udělat?
- Chcete si ponechat tvorbu pro sebe, ale nejste spokojeni s dosavadními výsledky? Pak volte audit pro sociální sítě nebo e-mailing.
- Nejste fanoušci sociálních sítích? Svěřte nám kompletní správu kampaní.
- Už nějakou dobu se o e-mailing pokoušíte, děláte své maximum, ale nenese to ovoce? Pak by vám mohl odlehčit a pomoct náš pravidelný e-mailing.
Může se stát, že vůbec nevíte, co vlastně potřebujete. To je možná i nejčastější případ. Pak nám rovnou napište e-mail nebo zavolejte. Kontakty najdete na stránce „O nás“, kde budete mít šanci i poznat náš tým.
Možná se ale chcete do obsahového marketingu pustit sami
Nová kniha „Začněte s obsahovým marketingem“ vás provede všemi kroky, které jsou třeba pro to, abyste posílili svou značku a předběhli konkurenci. Jde o hodinu čtení, která může zcela změnit váš přístup k marketingu. Objednejte ještě dnes!
0 komentářů k zobrazení