skip to Main Content

Jak využít long-tail v praxi při prodeji podprsenek?

Long tail, neboli dlouhý ocas, je velkou příležitostí pro většinu oborů a stránek na internetu, které chtějí získávat nové návštěvníky díky SEO. Jsou to často právě long-tail klíčová slova (tedy slova s nižší hledaností a konkurencí), které v dlouhodobém hledisku přináší stránkám pravidelný přísun návštěvnosti, obratu a zákazníků. Pojďme se podívat na příklad pro začínající internetový obchod s podprsenkami, ve kterém vám ukážu, jak lze long-tail použít v praxi a jak to můžete udělat i vy ve vašem oboru.

Přečíst celý článek

Vymýšlejte lukrativní long taily za pomoci myšlenkových map

Dalším ze skvělých způsobů, jak generovat nápady na nové long taily, jsou myšlenkové mapy (mind maps). V dnešním článku vám představím myšlenkové mapy obecně a způsob, jak je využít pro tvorbu nových, zajímavých long tailů. Mnoho lidí myšlenkové mapy zná. Pravděpodobně do té skupiny patříte i vy. Menší část z vás však myšlenkové mapy aktivně a pravidelně používá. Zvlášť pro takové činnosti jako je generování nových long tailů.

Přečíst celý článek

Proč (ne)používat long tail frázi v doméně

Přemýšlíte, zda máte zakoupit doménu, která bude obsahovat long tailové klíčové slovo? Nebo jste o long tailu zaslechli a rádi byste se o něm dozvěděli trochu víc? Tento článek vám přiblíží, co to long tail vůbec je, kde ho najdete a zda má smysl jej používat v názvech domén. Dozvíte se, jak k long tailům v současnosti přistupují vyhledávače Google a Seznam.cz. Pokud vás některé zmíněné téma zajímá, tak čtěte dál. Dozvíte se víc.

Přečíst celý článek
Back To Top